Gjest Gjest jente 33 Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 ..dersom jenta deres kom inn i stua eller på soverommet etter en dusj, bare i ført et håndkle, kastet dette og sa "slikk meg!!!"...?
Gjest Gorgonzola Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 ..dersom jenta deres kom inn i stua eller på soverommet etter en dusj, bare i ført et håndkle, kastet dette og sa "slikk meg!!!"...? "Ohhhh, yesss baby - ligg ned og sprik, her kommer tungeleken" :-)
Gjest quest Skrevet 21. mai 2007 #5 Skrevet 21. mai 2007 Hun hadde ikke fått tid til å fullføre "setningen" før jeg hadde slengt henne på sengen/sofaen.
Gjest _S_ Skrevet 21. mai 2007 #7 Skrevet 21. mai 2007 ..dersom jenta deres kom inn i stua eller på soverommet etter en dusj, bare i ført et håndkle, kastet dette og sa "slikk meg!!!"...?
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2007 #8 Skrevet 21. mai 2007 "Slikk deg sjølv, kjærringfaen!" Og så hadde eg sett blåfilm og drømt om sex.
Jalp Skrevet 21. mai 2007 #9 Skrevet 21. mai 2007 Jeg hadde tatt fra henne hånkleet, leid henne bort til en kjøkkenstol, og bøyd henne over ryggen på denne slik at rumpa ble høyeste punkt. Dertetter hadde hun fått den omgangen hun fortjener. Med tunga....og kanskje noe mer. Uskikkelige fruen...
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2007 #10 Skrevet 21. mai 2007 Jeg hadde blitt såret, redd, og grusomt sint. Hun er min motpart, og skal IKKE utsette meg for sexpress som dette. Forhold handler jo om respekt. Jeg ville IKKE godtatt dette, og antakeligvis tatt ut skillsmisse med en gang. Hva for en syk, pervers, unormal person kunne funnet på å gjøre noe så frekt?
Gjest Mysticgirl Skrevet 21. mai 2007 #11 Skrevet 21. mai 2007 Jeg hadde blitt såret, redd, og grusomt sint. Hun er min motpart, og skal IKKE utsette meg for sexpress som dette. Forhold handler jo om respekt. Jeg ville IKKE godtatt dette, og antakeligvis tatt ut skillsmisse med en gang. Hva for en syk, pervers, unormal person kunne funnet på å gjøre noe så frekt?
Gjest _S_ Skrevet 21. mai 2007 #13 Skrevet 21. mai 2007 Jeg hadde blitt såret, redd, og grusomt sint. Hun er min motpart, og skal IKKE utsette meg for sexpress som dette. Forhold handler jo om respekt. Jeg ville IKKE godtatt dette, og antakeligvis tatt ut skillsmisse med en gang. Hva for en syk, pervers, unormal person kunne funnet på å gjøre noe så frekt? Vi får ta høyde for at det er en smule sarkasme involvert her, eller? Jeg hadde bare ropt 'BUSTED!' og dratt henne inn på soverommet etter håret.
Grønt blad Skrevet 21. mai 2007 #15 Skrevet 21. mai 2007 Jeg hadde blitt såret, redd, og grusomt sint. Hun er min motpart, og skal IKKE utsette meg for sexpress som dette. Forhold handler jo om respekt. Jeg ville IKKE godtatt dette, og antakeligvis tatt ut skillsmisse med en gang. Hva for en syk, pervers, unormal person kunne funnet på å gjøre noe så frekt?
trønderrock Skrevet 21. mai 2007 #16 Skrevet 21. mai 2007 Jeg hadde blitt såret, redd, og grusomt sint. Hun er min motpart, og skal IKKE utsette meg for sexpress som dette. Forhold handler jo om respekt. Jeg ville IKKE godtatt dette, og antakeligvis tatt ut skillsmisse med en gang. Hva for en syk, pervers, unormal person kunne funnet på å gjøre noe så frekt? Er vel noen som har bedd om det svaret i en tilsvarende tråd :hoho: Tror jeg hadde blitt "overfalt" hvis jeg hadde gjort dette... eller blir det neste gang vi er hjemme alene og jeg ser meg nødt til å teste ut dette
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2007 #18 Skrevet 21. mai 2007 Jeg hadde anmeldt henne for overgrep. Litt respekt skal man ha for mannen sin!
trønderrock Skrevet 21. mai 2007 #19 Skrevet 21. mai 2007 Blir nødt til å dusje før jeg skal legge meg i kveld kanskje....
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2007 #20 Skrevet 21. mai 2007 Hva hadde dere damer gjort hvis mannen deres gjorde det samme?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå