Gå til innhold

Hva ville dere gutter ha sagt

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest jente 33
Skrevet

..dersom jenta deres kom inn i stua eller på soverommet etter en dusj, bare i ført et håndkle, kastet dette og sa "slikk meg!!!"...?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gorgonzola
Skrevet
..dersom jenta deres kom inn i stua eller på soverommet etter en dusj, bare i ført et håndkle, kastet dette og sa "slikk meg!!!"...?

"Ohhhh, yesss baby - ligg ned og sprik, her kommer tungeleken" :-)

Gjest Tore Trygve Ulven
Skrevet

Bring it on baby...

Gjest quest
Skrevet

Hun hadde ikke fått tid til å fullføre "setningen" før jeg hadde slengt henne på sengen/sofaen.

Gjest Gjest
Skrevet

Hadde forsåvidt ikke trengt å si noe engang :)

Skrevet

:ler:

Gjest Gjest
Skrevet

"Slikk deg sjølv, kjærringfaen!" Og så hadde eg sett blåfilm og drømt om sex.

Skrevet

Jeg hadde tatt fra henne hånkleet, leid henne bort til en kjøkkenstol, og bøyd henne over ryggen på denne slik at rumpa ble høyeste punkt. Dertetter hadde hun fått den omgangen hun fortjener. Med tunga....og kanskje noe mer. Uskikkelige fruen...

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde blitt såret, redd, og grusomt sint. Hun er min motpart, og skal IKKE utsette meg for sexpress som dette. Forhold handler jo om respekt. Jeg ville IKKE godtatt dette, og antakeligvis tatt ut skillsmisse med en gang. Hva for en syk, pervers, unormal person kunne funnet på å gjøre noe så frekt?

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Jeg hadde blitt såret, redd, og grusomt sint. Hun er min motpart, og skal IKKE utsette meg for sexpress som dette. Forhold handler jo om respekt. Jeg ville IKKE godtatt dette, og antakeligvis tatt ut skillsmisse med en gang. Hva for en syk, pervers, unormal person kunne funnet på å gjøre noe så frekt?

:ler::ler::ler::ler:

Skrevet

Vi får ta høyde for at det er en smule sarkasme involvert her, eller? ;)

Jeg hadde bare ropt 'BUSTED!' og dratt henne inn på soverommet etter håret.

Skrevet

:ler:

Skrevet

Er vel noen som har bedd om det svaret i en tilsvarende tråd :hoho: :hoho:

Tror jeg hadde blitt "overfalt" hvis jeg hadde gjort dette... eller blir det neste gang vi er hjemme alene og jeg ser meg nødt til å teste ut dette :erter:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde anmeldt henne for overgrep. Litt respekt skal man ha for mannen sin!

Skrevet

Blir nødt til å dusje før jeg skal legge meg i kveld kanskje.... :icon_lol:

Gjest Gjest
Skrevet

Hva hadde dere damer gjort hvis mannen deres gjorde det samme?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...