Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var å handlet noen topper på gina tricot, så bare la jeg dem i skapet uten egentlig å ha prøvd dem. men nå etter lenge har jeg funnet ut av dem egentlig ikke passer. vet at deponering går ut etter 8 dager. får jeg levert dem tilbake? ca 1 mnd siden jeg var der..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg var å handlet noen topper på gina tricot, så bare la jeg dem i skapet uten egentlig å ha prøvd dem. men nå etter lenge har jeg funnet ut av dem egentlig ikke passer. vet at deponering går ut etter 8 dager. får jeg levert dem tilbake? ca 1 mnd siden jeg var der..

Nei.

Gjest lillebøll
Skrevet

Tviler jeg på. Men kan du ikke selge dem til noen andre?

Gjest Gjest
Skrevet

jeg ville ha prøvd å levere de tilbake for å få en tilgodelapp, eller bytte i noe annet. det funker jo fint på HM osv, men kanskje annerledes med mindre kjeder.

prøv det!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har byttet hos GT etter ca 14 dager (ikke deponering), og tror ikke det skal bli et problem dersom du vil bytte i noe annet, men jeg tror ikke du kan regne med penger/tilgodelapp.

Skrevet

Du har ikke krav på noe.

Men jeg ville tro at så lenge de fortsatt har varene i butikken og de ser fine ut, og lapper er på, så er det sannsynelig at du får bytte til noe annet :)

verdt å prøve hvertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...