mee mee Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 jeg var å handlet noen topper på gina tricot, så bare la jeg dem i skapet uten egentlig å ha prøvd dem. men nå etter lenge har jeg funnet ut av dem egentlig ikke passer. vet at deponering går ut etter 8 dager. får jeg levert dem tilbake? ca 1 mnd siden jeg var der..
Rosalie Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 jeg var å handlet noen topper på gina tricot, så bare la jeg dem i skapet uten egentlig å ha prøvd dem. men nå etter lenge har jeg funnet ut av dem egentlig ikke passer. vet at deponering går ut etter 8 dager. får jeg levert dem tilbake? ca 1 mnd siden jeg var der.. Nei.
Gjest lillebøll Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 Tviler jeg på. Men kan du ikke selge dem til noen andre?
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 jeg ville ha prøvd å levere de tilbake for å få en tilgodelapp, eller bytte i noe annet. det funker jo fint på HM osv, men kanskje annerledes med mindre kjeder. prøv det!
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2007 #5 Skrevet 21. mai 2007 Jeg har byttet hos GT etter ca 14 dager (ikke deponering), og tror ikke det skal bli et problem dersom du vil bytte i noe annet, men jeg tror ikke du kan regne med penger/tilgodelapp.
Mischa Skrevet 21. mai 2007 #6 Skrevet 21. mai 2007 Du har ikke krav på noe. Men jeg ville tro at så lenge de fortsatt har varene i butikken og de ser fine ut, og lapper er på, så er det sannsynelig at du får bytte til noe annet verdt å prøve hvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå