Gjest Gjest_Line_* Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Skal kjøpe bord til sofaen nå, og vært og sett på Bohus og Skeidar.. Ble overrasket over hvor mye penger man måtte ut med for et ålreit bord! Mange av dem lå i prisklasse 5000 og opp.. Kun et par stk til ca 2000 kr. Jeg fant et fint et med prislapp 3500kr.. Er det bare jeg som synes det er mye penger å bruke på et sofa/salongbord når man er 25 år?? Samboeren min synes det var såå fint, og synes jeg burde kjøpe det(ja, det er jeg som skal betale for dette) med argument "Møbler koster penger. Mange blakker seg jo på møbler." Jeg holder litt igjen da jeg synes det var mye penger å bruke sammenlignet med hva jeg kan få for 3500kr i andre ting...
Gjest -eline- Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Kommer helt an på det, man får salongbord i alle prisklasser, fra en 50-lapp på loppis via noen hundrelapper på IKEA til flerforldige tusenlapper på designbutikker... Vårt kostet 80 kr på loppis, og jeg personlig skal like et stuebord veldig godt skal jeg betale over etpartusen kroner for det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå