Lemoni* Skrevet 7. mars 2003 #1 Del Skrevet 7. mars 2003 ta en titt på denne : http://snowflakes.lookandfeel.com/ var den ikke søt? sånnt gleder i vintermørket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 7. mars 2003 #2 Del Skrevet 7. mars 2003 Kan jeg klippe selv, eller hva..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 7. mars 2003 #3 Del Skrevet 7. mars 2003 Hi hi Dette var ikke så lett... Men jeg fikk da til ett snøflak som LIGNET på ett snøflak til og med..... Ikke verst bare det... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 7. mars 2003 #4 Del Skrevet 7. mars 2003 Åh! Moren min sa det var nesten en halv meter med snø der hun bor i Norge. Savner snøen litt jeg. Her bare regner det. Min ble ganske fin (synes jeg da). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 7. mars 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 7. mars 2003 tusenfryd: ja du skal klippe selv.. men det er ikke så innmari lett nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 8. mars 2003 #6 Del Skrevet 8. mars 2003 Så gøy elsker å klippe ut snøkrystaller !!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 8. mars 2003 #7 Del Skrevet 8. mars 2003 JIPPI! Skal lage flere siden idag jeg.......nemlig. For atte det var gøy ..... dere kan forresten se mitt resultat da......jeg "saved" kunstverket mitt jeg....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 8. mars 2003 #8 Del Skrevet 8. mars 2003 Hihi, jeg bare klippet helt vilt jeg, men så ble det sååå fint! :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 8. mars 2003 #9 Del Skrevet 8. mars 2003 Veldig morsomt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 8. mars 2003 #10 Del Skrevet 8. mars 2003 Den der har jeg og guttungen kost oss mye med før. Men jeg irriterer meg såbnn over at jeg ikke får med meg eksakt hvordan de bretter arket før selve klippingen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 8. mars 2003 #11 Del Skrevet 8. mars 2003 ikke vanskelig det *ler* Du har en kvadrat - eller en runding - pent det også. Så bretter du over på midten. Da blir den avlang. Brett en gang til motsatt vei så du får en liten kvadrat.det hjørnet der det nå er to bretter blir det som kommer inn i midten av krystallen. Nå har du dette som utgangspunkt - der skal spissen bli når du bretter neste brett som gjør at lapen nå blir trekantet. Og vær så god klipp Ok??? Du greier det nok skal du se ...bare øøøøøve og øøøøve litt hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 8. mars 2003 #12 Del Skrevet 8. mars 2003 Jammen Virgo, Såpass kan jeg da.. Jeg mente den måten de gjorde det på denne nettsiden. det er en litt mer avanserty (og "korrekt"?) måte å gjøre det på, prøv linken så ser du hva jeg mener. Snekrystallene blir mye finere på den måten. jeg fikk det til èn gang da VI SATT HER OG LEKTE OSS, MEN IKKE POKKER OM JEG HUSKER HVA JEG GJORDE... hups der kom caps på, skitt au -jeg må løpe på kino! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 9. mars 2003 #13 Del Skrevet 9. mars 2003 Ting begynte å ligne på en snøkrystall også jo ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvitveis Skrevet 9. mars 2003 #14 Del Skrevet 9. mars 2003 Så morsomt! Ble den ikke fin, kanskje, til å være bare den andre? Men det var utrolig mange vakre der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå