Gå til innhold

såååååå søøøøtt

Lemoni*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hi hi

Dette var ikke så lett... Men jeg fikk da til ett snøflak som LIGNET på ett snøflak til og med..... :ler:

Ikke verst bare det... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh!

Moren min sa det var nesten en halv meter med snø der hun bor i Norge. Savner snøen litt jeg. Her bare regner det.

Min ble ganske fin (synes jeg da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JIPPI! :hoppe::hoppe:

Skal lage flere siden idag jeg.......nemlig. For atte det var gøy .....

dere kan forresten se mitt resultat da......jeg "saved" kunstverket mitt jeg....... :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starya

Den der har jeg og guttungen kost oss mye med før. Men jeg irriterer meg såbnn over at jeg ikke får med meg eksakt hvordan de bretter arket før selve klippingen.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna

ikke vanskelig det *ler*

Du har en kvadrat - eller en runding - pent det også. Så bretter du over på midten. Da blir den avlang. Brett en gang til motsatt vei så du får en liten kvadrat.det hjørnet der det nå er to bretter blir det som kommer inn i midten av krystallen. Nå har du dette som utgangspunkt - der skal spissen bli når du bretter neste brett som gjør at lapen nå blir trekantet. Og vær så god klipp :ler:

Ok??? :hoppe:

Du greier det nok skal du se ...bare øøøøøve og øøøøve litt hihi. :ler::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starya

Jammen Virgo, Såpass kan jeg da.. ;)

Jeg mente den måten de gjorde det på denne nettsiden. det er en litt mer avanserty (og "korrekt"?) måte å gjøre det på, prøv linken så ser du hva jeg mener. Snekrystallene blir mye finere på den måten. jeg fikk det til èn gang da VI SATT HER OG LEKTE OSS, MEN IKKE POKKER OM JEG HUSKER HVA JEG GJORDE... hups der kom caps på, skitt au -jeg må løpe på kino! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...