Gå til innhold

Hvilke tabber er du redd for?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, hvilke tabber er du redd for å gjøre mens du har sex?

Kan begynne jeg, jeg er redd for å prompe under oral-sex :forvirret: ser for meg at det må være utrolig flaut, og stakkar type da.

Videoannonse
Annonse
Gjest quest
Skrevet

Da jeg først ble seksuelt aktiv var jeg veldig redd for denne "treffe feil hul" greia. Lærte ganske fort at man skal være ganske bevisstløs om man klarer det.

Kan begynne jeg, jeg er redd for å prompe under oral-sex :forvirret: ser for meg at det må være utrolig flaut, og stakkar type da.

Been there done that. Vi kunne heldigvis le av det. :) Men jeg har ikke lyst til å gjøre det igjen. :P

Er i et godt forhold, og om vi gjør noen små tabber kan vi bare le av det. Derfor prøver jeg å ikke være redd for tabber. Det gjør sexen litt mindre bekymringsfull, og dermed bedre :)

Skrevet
Ja, hvilke tabber er du redd for å gjøre mens du har sex?

Redd og redd, vet ikke om det er den korrekte beskrivelsen, men det har hendt at jeg har tenkt på det der ;)

Når jeg har sex er jeg sjelden bekymret for noe som helst, men før det kommer så langt kan det være ting; at vi er feil 'tunet', at vi ikke kommuniserer slik at det blir kos, at vi ikke vil det samme osv. Kvinner er vanskelig å skjønne seg på og selv om man har antennene fullt utslått er det ikke sikkert signalet blir fanget inn og tolket riktig :ler:

Ellers var vel den verste tabben når jeg satte på en hjemmelaget video da vi hadde eks-svigers på middag, og svigers, bror, bestefar og to bikkjer satt storøyd og betraktet meg som sto i hvit boxer og tok meg selv på balla. Videoen sto på i bare to sek., men jeg rodde frenetisk for å forklare den der *ugh*

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Redd og redd, vet ikke om det er den korrekte beskrivelsen, men det har hendt at jeg har tenkt på det der ;)

Når jeg har sex er jeg sjelden bekymret for noe som helst, men før det kommer så langt kan det være ting; at vi er feil 'tunet', at vi ikke kommuniserer slik at det blir kos, at vi ikke vil det samme osv. Kvinner er vanskelig å skjønne seg på og selv om man har antennene fullt utslått er det ikke sikkert signalet blir fanget inn og tolket riktig :ler:

Ellers var vel den verste tabben når jeg satte på en hjemmelaget video da vi hadde eks-svigers på middag, og svigers, bror, bestefar og to bikkjer satt storøyd og betraktet meg som sto i hvit boxer og tok meg selv på balla. Videoen sto på i bare to sek., men jeg rodde frenetisk for å forklare den der *ugh*

:ler::ler::ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Og hva var forklaringen, og hva var forklaringen du ga til familien (og ikke minst de traumtiserte hundene :ler:)

Skrevet
Og hva var forklaringen, og hva var forklaringen du ga til familien (og ikke minst de traumtiserte hundene :ler:)

Det er umulig å forklare noe slikt, så det gjaldt å skape mest mulig 'støy'.

HEI DERE, HAR DERE HØRT OM... SKAL VI IKKE LAGE KAFFE... HAR VI FORESSTEN MER IS IGJEN?

osv, osv.

Meget pinlig situasjon :ler:

Skrevet

Hundene lever foressten ikke lenger. Uklart om dette var årsaken.

Skrevet
Hundene lever foressten ikke lenger. Uklart om dette var årsaken.

:ler: Kanskje de døde av den traumatiske opplevelsen. :ler:

Skrevet
:ler: Kanskje de døde av den traumatiske opplevelsen. :ler:

Eller de visste for mye ... *glis*

Gjest glamourgirl
Skrevet

Etter at det ble slutt med eksen min, sendte han meg en cd med bilder fra vår siste ferietur.

Jeg satt dem i dvd-spilleren og skulle vise ei venninne. Masse flotte bilder av natur og kultur og plutselig et bilde av meg med munnen full... Jeg har ikke for vane å la meg fotografere i slike situasjoner, og hadde helt fortrengt bildet.

Venninna har god humor, og vi lå på gulvet og skrek av latter.

Dette er nok litt på sida av tråden, men jeg er ikke så veldig redd for å tabbe meg seksuelt.

Men overnevnte, og den gang jeg satt fast i sluken i et badekar, er vel mine to flotteste øyeblikk, tror jeg.

Skrevet

Meeget dumt å si feil navn....

Å si navnet til x-en ville være generaltabbe vil jeg tro. En smule turn- off kanskje....

Har gjort en tabbe da... å bli tatt på fersken... av en av ungene i huset... på formiddagen... UPS... pinlig!

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg satt dem i dvd-spilleren og skulle vise ei venninne. Masse flotte bilder av natur og kultur og plutselig et bilde av meg med munnen full...

Hva tenkte du da?

Men overnevnte, og den gang jeg satt fast i sluken i et badekar, er vel mine to flotteste øyeblikk, tror jeg.

Hvordan i all verden klarte du det?

:)

Gjest mann 42
Skrevet

Jeg har også satt på en hjemmevideo en gang. Også den stod på i omtrent 2 sek. Dritflaut, selv om man egentlig ikke så noe.

Men det verste er nå at jeg ikke lenger aner hvor denne kassetten befinner seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...