Bina Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Jeg har en tatovering på armen som er alt annet en fin. Var 14 år når jeg fikk den, hjemmelaget er den også. Er ikke spesielt mye pigment i den, er på en måte ujevn grå (skulle vært svart). Har hørt at det er mye enklere å fjerne hjemmelagde tatoveringer... Er det noen her inne som har erfaringer med dette? Altså å fjerne med laser. Vet at det er veldig viktig det blir brukt riktig type, ellers får man bare noen saftige brannsår Blir enten å fjerne eller å få en flink en til å tatovere over. Hva ville dere gjordt?
Gjest lillebøll Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Jeg ville prøvd med laser på en slik tatovering. Dersom den er hjemmelaget er blekket neppe spesielt langt nede i huden. Hør med noen som virkelig kan dette. Ikke tenk pris. Arr er ikke så fryktelig pent det heller.
Bina Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2007 pris får komme i annen rekke ja, her er det resultatet som teller. Takk for svar, tror jeg skal skjekke ut noen klinikker. Noen seriøse å anbefale?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå