Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
jo det er jeg.

og hvorfor skriver du ikke bare faen isteden for f....

Moren forsvarer faren, noe som strider mot normal morsinstinkt og intelligens. Hun er langt fra egnet som mor.

Videoannonse
Annonse
Gjest lazuli
Skrevet

Det er da ikke sikkert hun gjør det. Det kan jo være at hun bare forklarer hva som er skjedd, og det er ikke å forsvare handlingen.

Skrevet
Det er da ikke sikkert hun gjør det. Det kan jo være at hun bare forklarer hva som er skjedd, og det er ikke å forsvare handlingen.

Joda, her på KG (og sikkert andre steder også) er det sånn at hvis du kan forstå hvorfor en ting har skjedd, så er det ensbetydende med at du nærmest applauderer handlingen.

Les og lær :ler:

Gjest lillebøll
Skrevet
Joda, her på KG (og sikkert andre steder også) er det sånn at hvis du kan forstå hvorfor en ting har skjedd, så er det ensbetydende med at du nærmest applauderer handlingen.

Hersketeknikk du leker deg med?

Mulig vi er noen som ikke kan forstå slike handlinger uansett hva som måtte klikke oppi et hodet. Jeg kan ikke forstå at noen, med eller uten jevelens hjelp, kan legge et barn i microen og koke det. Kan være noe av grunnen til at enkelte her inne reagerer på morens forståelse av handlingen.

Gjest lazuli
Skrevet

Ja...så befriende enkel kan verden være for noen :ler:

Hersketeknikk du leker deg med?

Mulig vi er noen som ikke kan forstå slike handlinger uansett hva som måtte klikke oppi et hodet. Jeg kan ikke forstå at noen, med eller uten jevelens hjelp, kan legge et barn i microen og koke det. Kan være noe av grunnen til at enkelte her inne reagerer på morens forståelse av handlingen.

Hvor finner du en beskrivelse av morens forståelse og hvordan hun aksepterer denne?

Gjest lillebøll
Skrevet (endret)

19-åringen får nå støtte fra sin kone, Eva Mauldin. Hun mener djevelen selv tvang ham til å legge datteren i ovnen og deretter skru på strømmen.

- Satan så min ektemann som en trussel, sier hans 20-årige kone til tv-stasjonen KHOU i Houston, Texas.

Der er vel ordet støtte brukt. Og det er vel det enkelte her har reagert på.

Så jeg burde vel ikke brukt ordet forståelse, men støtte. Men svaret mitt over var et svar til noe Mysan sa angående forståelse. Så da ble det slik.

Endret av lillebøll
Skrevet
19-åringen får nå støtte fra sin kone, Eva Mauldin. Hun mener djevelen selv tvang ham til å legge datteren i ovnen og deretter skru på strømmen.

- Satan så min ektemann som en trussel, sier hans 20-årige kone til tv-stasjonen KHOU i Houston, Texas.

Der er vel ordet støtte brukt. Og det er vel det enkelte her har reagert på.

Så jeg burde vel ikke brukt ordet forståelse, men støtte. Men svaret mitt over var et svar til noe Mysan sa angående forståelse. Så da ble det slik.

Hmm... jeg tror neppe at jeg selv ville ha støttet MIN mann om noe sånt hadde skjedd, men jeg har allikevel kapasitet til å fatte at JEG ikke vet hva som foregår i andres hoder, og jeg vet også at hjernen er en kompleks ting som ikke alltid reagerer rasjonelt, og at det finnes sykdommer og diagnoser som faktisk kan få folk til å gjøre de mest hårreisende ting UTEN at de selv egentlig kan lastes for det.

Jeg vil ikke påstå at jeg er enig i at hun støtter mannen sin, men jeg har heller ikke snakket med verken henne eller ham, og velger derfor å ikke dømme noen av dem.

Hvis han alltid har vært en snill og omtenksom mann ellers, og aldri ville gjort en flue fortred, for så å gjøre dette her, så sier det seg selv at noe har gått forferdelig galt i hodet hans.

Har han derimot alltid vært en slem og voldelig fyr, som har pleid å gå til ytterligheter for å få babyen til å slutte og gråte for eksempel, så vil saken stille seg annerledes.

Det er bare det jeg mener: vi vet ingen ting! Og "ingen ting" er et dårlig utgangspunkt når det gjelder å dømme folk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...