Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Robin Hood
Skrevet

nå var det vel ikke moren som gjorde noe. Så og ta fra henne barnet blir feil selv om det nå er merkelig at hun forsvarer han

Gjest lillebøll
Skrevet

Hvordan kan det blir feil å ta barnet fra noen som forsvarer å koke det i microen??

Skrevet

Synes ikke det blir feil jeg, hun står jo på hans side, og er mer villig til å beskytte han enn sin lille datter.

Gjest Miss Guided
Skrevet
nå var det vel ikke moren som gjorde noe. Så og ta fra henne barnet blir feil selv om det nå er merkelig at hun forsvarer han

Jeg syns absolutt at ingen av foreldrene i denne saken skal få omsorgen for barnet igjen, noensinne. Hva hvis det er hun som plutselig ser djevelen en dag, virker ut fra artikkelen at hun kan være i stand til det.

Gjest lurven
Skrevet

han derre djevelen er jo en skikkli jævel, men han får jaggu skylda for mye han ikke har gjort

Skrevet

De kan umulig få igjen barnet noengang. Forøvrig håper jeg de får hjelp.

Skrevet

Håper at de ALDRI får barnet tilbake!!!

Skrevet

Ja det er greit å skylde på andre.

De er begge to uskikket til å være foreldre. Det går jo ikke an å forsvare en sånn handling. For en mor!!

Skrevet
Ja det er greit å skylde på andre.

De er begge to uskikket til å være foreldre. Det går jo ikke an å forsvare en sånn handling. For en mor!!

Enig! Når hun forsvarer en som har mishandlet barnet hennes på den måten kan hun ikke være veldig skikket til å ta vare på ett barn. Stakkars jente da!

Skrevet

Nei, må si meg enig i at mor slår meg ikke akkurat som en omsorgsperson, for å si det sånn... :-o

Gjest Gjest_dentinox_*
Skrevet

Nå er du f... ikke seriøs?!

Gjest Robin Hood
Skrevet
Nå er du f... ikke seriøs?!

jo det er jeg.

og hvorfor skriver du ikke bare faen isteden for f....

Skrevet

Måtte de aldri få tilbake omsorgen.

Gjest Gjest
Skrevet

Kanskje han ikke mente det og er snill innerst inne? Hvis konen hans kan tilgi ham kan vel dere også? Det er fint å ikke ha for sterke fordommer mot de kristne.

Skrevet

Ja for det er jo helt normalt å putte små barn i en ovn for så å steke dem til de får brannskader. Kanskje han ville prøve noe nytt til middag???

Nei, denne jenta vil nok få det bedre hos noen andre enn sine biologiske foreldre...

Gjest lazuli
Skrevet

Høres ut som om han er Schizofren. Er han det, kan morens utsagn tolkes dithen at hun forklarer hvordan dette kunne skje. Forøvrig er det i såfall rart at han klarte å lyve da folk kom til.....

Dette er uansett ufattelig tragisk!

Skrevet

Det er så lett å dømme folk ut fra en avisartikkel, uten å vite det minste om menneskene det gjelder.

Det er uforståelig det han gjorde, men har han en psykisk lidelse som gjør at han ser og hører djevelen - hvem kan forresten si med sikkerhet at han ikke finnes? - så forklarer jo det en del.

Tragisk er det, for all del, men jeg synes man bør ta høyde for at det kan være aspekter inne her som vi ikke vet døyten om. Mannen var tydeligvis ikke ved sine fulle fem, og hvem kan tillate seg å være forbannet på en person for sykdommen hans?

At de ikke bør få beholde omsorgen for barnet er jeg ellers enig i, er man så psykisk syk at dette kan bli resultatet, bør man ikke ha omsorgen verken for barn eller andre.

Gjest lazuli
Skrevet

Syns det er vanskelig å gjøre meg opp en mening om morens omsorgsevne i dette tilfellet. Er det sånn at hun visste om mannens lidelse, og ikke beskyttet barnet bedre bør hun ikke ha omsorg for barnet videre heller. Er derimot virkeligheten slik at hun ikke på noen måte kan lastes for hendelsen, bør hun selvfølgelig få omsorgen for barnet.

Gjest Tabby
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet.

Tabby, mod

Endret av Tabby

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...