Gjest Solveig S Skrevet 7. mars 2003 #1 Skrevet 7. mars 2003 Hei jeg har et stort dilemma jeg håper dere kan hjelpe meg med. Jeg har vært ansatt i en forholdsvis liten butikk siden jeg var 16 år, dvs. i 10 år. Fra begynnelsen av var det en mann som drev den men etterhvert overtok kona. Jeg har derfor et godt forhold til dem begge. Hun som er sjefen min nå er ei fantastisk grei dame, kan nesten kalle henne "min andre mor". Men jeg er veldig usikker om jeg skal be de i bryllupet. Noen jeg har snakket med mener vi må skille mellom jobb og privat. Dessuten omgås vi ikke noe privat utenom julebord,byturer og andre sammenkomster i forbindelse med jobb. Håper noen kan hjelpe meg for det begynner å haste med innbydelsene, og jeg blir snart skrullete av å fundere på dette.
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2003 #2 Skrevet 7. mars 2003 Kan du ikke be dem til kaffen? Og ta de nærmeste til middagen?
Gjest Solveig S Skrevet 7. mars 2003 #3 Skrevet 7. mars 2003 Vi har bestemt oss for å be alle til middag. Det vil jo se rart ut om bare de ble innvitert til kaffe.
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2003 #4 Skrevet 7. mars 2003 Ja det er jeg enig i. Jeg trodde dere skulle ha noen til middagen og noen til kaffen. Jeg tror jeg ville ha invitert de.
Iset Skrevet 7. mars 2003 #5 Skrevet 7. mars 2003 jeg har det samme problemet som deg, bare at det er en kollega. vi er bare 5 på jobben (jenter alle sammen:)) så jeg har bestemt meg for å be alle sammen til middagen:) men så har jeg veeldig liten slekt da, så jeg "sluker" alle gjestene jeg kommer over, for å si det sånn
Tusenfryd Skrevet 7. mars 2003 #6 Skrevet 7. mars 2003 Min "andre mor" - om jeg hadde hatt en - ville jeg hatt i bryllupet mitt - uansett hva andre måtte mene om dette. Hvis du vil at de skal være der og dele dagen med deg, vel, da inviteter du dem. Ikke vanskeligere enn det.
Junebug Skrevet 7. mars 2003 #7 Skrevet 7. mars 2003 Enig med Tusenfryd. Selv har jeg lite familie, forloveden min har stor familie. Vi har valgt å invitere de som betyr noe for oss, de som vi har lyst til å invitere. Derfor har vi valgt å invitere den nærmeste familien og venner. Hadde jeg hatt et så nært forhold til sjefen som du har, hadde jeg helt klart invitert henne og mannen.
Lisle Skrevet 7. mars 2003 #8 Skrevet 7. mars 2003 bare be sjefen og mannen hennes de vil sikkert også sette pris på å bli bedt!
Gjest Tex Skrevet 8. mars 2003 #9 Skrevet 8. mars 2003 Slenger meg på og er enig. Jeg ville ihvertfall gjort det, og det er jo dere som bestemmer!
monja Skrevet 9. mars 2003 #10 Skrevet 9. mars 2003 Jeg skal be teamleder min og mannen hennes til kaffe. Sjefen ber jeg ikke, men nå jober jeg i en litt større bedrift også da. Siden dere har et slikt tett forhold synes jeg godt du kan be dem.
starie Skrevet 9. mars 2003 #11 Skrevet 9. mars 2003 Jeg synes også du skal be dem. De kommer nok til å sette pris på det! Og det hadde vel vært hyggelig å ha dem der?
Tosca Skrevet 9. mars 2003 #12 Skrevet 9. mars 2003 Jeg ville invitert de iallefall til kaffen. Og hvorfor ikke til middag også. Jeg mener, du kaller henne jo for din andre mor. Det høres ut som om dere står hverandre nær. Jeg skal invitere mine kolleger/avd.leder til kaffe. Vi skal kun ha slekt til middag.
Frøya*0803 Skrevet 10. mars 2003 #13 Skrevet 10. mars 2003 Må si meg enig med de andre her. Er dette mennesker du bryr deg om og ønsker å dele dagen med, bør dere invitere dem. Klem fra meg :D
cam-moe Skrevet 10. mars 2003 #14 Skrevet 10. mars 2003 Nå kommer det jo litt ann på hvor mange andre man bør be da? har mannen din noen han bør be om du ber sjefen? Tja, nei, vet ikke helt jeg, men siden det er jeg som sitter med allo rganiseringen hos oss, så har jeg invitert alle jeg føler jeg bør be! Spørsmålet er vel egentilig, om du vil bruke pengene på de, og om du ønsker å ha de i brylluppet, er svaret ja, så synes jeg du skal invitere dem. Det er jo mange slektinger man ikke ser så ofte, Det kommer mange i mitt bryllup som jeg aldri har hilst på før...
Gjest sexysadie Skrevet 10. mars 2003 #15 Skrevet 10. mars 2003 Har du ett godt forhold til sjefen din så inviter.
August Skrevet 10. mars 2003 #16 Skrevet 10. mars 2003 Det ville jeg gjort, serlig siden du kaller henne din andre mor. Jeg har vært i bryllup til en av min manns ansatte, og vi traff hverandre bare på julebord og slike tilstelninger. Det var ikke et veldig stort bryllup heller. Jeg trodde det faktisk var litt vanlig jeg, ihvertfall i små bedrifter. Vi valgte å ikke be noen fra våre jobber, men så ville ikke vi ha så mange gjester heller da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå