Linnda Skrevet 31. mars 2002 #1 Del Skrevet 31. mars 2002 O' store menighetsoverhode Væren! Jeg har skrevet en søknad om plass i menigheten din. Kunne du vært så snill å lest den???? Den står under "Hvem er egentlig...". Håper jeg ikke forstyrret deg...... Vennelig hilsen fra,12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 31. mars 2002 #2 Del Skrevet 31. mars 2002 Kjære Tuva! Jeg finner ikke innlegget ditt med søknaden, men den er i hvert fall innvilget! Bare gi beskjed om hvilken stilling du ønsker! Velkommen til De Lystige Engler! God klem fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 31. mars 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 31. mars 2002 Hei,hei... Søknaden min står under "Snikk,snakk" og "Hvem er egentlig.." Du finner den vel nå ??? Klemmers fra,12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 31. mars 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 31. mars 2002 Væren... Jeg har lagt ut søknaden min som egen tråd på "Snikk,snakk". Venter i åndeløs spenning....*skjelve,skjelve* Koze klem fra,12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå