Gjest Gjest_mann 40_* Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Tenk deg at det står fem nakne menn på rekke. En av dem er din faste partner. Du har bind for øynene og skal kjenne ham igjen uten å se. Men du har lov til å beføle med hender, evt suge ham. Hadde du klart å kjenne ham igjen bare på utstyret?
Gjest DyneTryne Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Med mindre de andre hadde helt likt som han, hadde jeg nok det.
Allimac Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 Tenk deg at det står fem nakne menn på rekke. En av dem er din faste partner. Du har bind for øynene og skal kjenne ham igjen uten å se. Men du har lov til å beføle med hender, evt suge ham. Hadde du klart å kjenne ham igjen bare på utstyret? Hmm..hvert fall på selve kroppen
brumma* Skrevet 21. mai 2007 #5 Skrevet 21. mai 2007 Det kommer jeg aldri til å få vite... Godt poeng! Så et program på Discovery der flere damer fikk bind for øynene og skulle finne sin partner (mennene var ikke nakne, de fikk ikke ta på dem i det hele tatt, bare lukte). Alle damene fant sin partner uten problemer, så skulle nok klart det jeg også.
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2007 #6 Skrevet 21. mai 2007 Får nok aldri testet det ut, men jeg er rimelig sikker på at jo, og i hovedsak pga lukt.
Gjest glamourgirl Skrevet 21. mai 2007 #7 Skrevet 21. mai 2007 Nuvel, jeg har vært i selskap, hvor folk var edru og hadde en light-versjon av denne leken. Bare at det var menn som skulle kjenne igjen kona si, hun var fullt påkledd, og han hadde bind for øynene. Det var svært få menn som klarte det, et par som hadde vært gift i 25 år hadde ikke sjans. Da han bommet for fjerde gang (av åtte damer) tok kona av ham bindet og sa, "Nå er det nok, Jørgen!"
Amalie_85 Skrevet 21. mai 2007 #8 Skrevet 21. mai 2007 Nuvel, jeg har vært i selskap, hvor folk var edru og hadde en light-versjon av denne leken. Bare at det var menn som skulle kjenne igjen kona si, hun var fullt påkledd, og han hadde bind for øynene. Det var svært få menn som klarte det, et par som hadde vært gift i 25 år hadde ikke sjans. Da han bommet for fjerde gang (av åtte damer) tok kona av ham bindet og sa, "Nå er det nok, Jørgen!" Jeg tror jeg hadde kjent han igjen.
Gjest Mysticgirl Skrevet 21. mai 2007 #9 Skrevet 21. mai 2007 Hadde nok kjent han igjen ja..jammi..hihi
trønderrock Skrevet 21. mai 2007 #10 Skrevet 21. mai 2007 Var med på en sånn lek på en bursdag jeg. Kjente igjen samboeren min på leggene jeg. (var eneste vi fikk lov å røre) Det sto mellom to stykker til slutt, han og min gudfar, he he heldigvis tok jeg rett
Gjest Chrizzy Skrevet 21. mai 2007 #12 Skrevet 21. mai 2007 Jeg måtte kjenne 7 stykker på leggene, de dro opp buksene, klarte å kjenne igjen min på det, da skulle det andre i alle fall ikke være noe problem...
Helen Skrevet 21. mai 2007 #14 Skrevet 21. mai 2007 Det hadde vært morro å prøvd Hadde nok kjent han igjen ja
Gjest CharlotteYork Skrevet 21. mai 2007 #15 Skrevet 21. mai 2007 (endret) Jeg tror ikke jeg hadde kjent han igjen. Min mann reiser på jobb tidlig om morgenen og han legger seg etter meg om kveldene, så jeg ser han sjelden i avkledd tilstand Endret 21. mai 2007 av CharlotteYork
Gjest Eir Skrevet 21. mai 2007 #16 Skrevet 21. mai 2007 Jeg hadde kjent han igjen. Han har både arr og føflekker som er nokså spesielle, så jeg hadde sjekket etter dem.
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2007 #17 Skrevet 22. mai 2007 Får nok aldri testet det ut, men jeg er rimelig sikker på at jo, og i hovedsak pga lukt. Noen som lukter dårlig
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2007 #18 Skrevet 22. mai 2007 Noen som lukter dårlig Nei, men jeg har ekstremt god luktesans
Gjest Eir Skrevet 22. mai 2007 #19 Skrevet 22. mai 2007 Noen som lukter dårlig En mann trenger da ikke å lukte vondt for at man skal lukte seg frem til han. Tror nok jeg også kunne tatt min på lukt, og det er jo bare fordi jeg kjenner hans lukt så godt, ikek fordi det er noe galt med den.
Gjest Elastica Skrevet 22. mai 2007 #20 Skrevet 22. mai 2007 Jeg regner med å ha kjent han igjen på den gode lukten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå