Gå til innhold

Hos Bellatrix


Gjest Bellatrix

Anbefalte innlegg

Uff, da - tør nesten ikke skrive her inne nå, til tilfelle jeg blir smittet? Kanskje det er et datavirus? :) God bedring, Wadjet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Datavirus! :lol:

Du vet at RP er frisk igjen, ja..? Har ikke sett deg der på en stund, Susannah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Så bra!

For øvrig er det jeg som har det i dag. Du bare måtte smitte meg, ja! :sur:

Selvsagt. :sjarmor: I tillegg har jeg sendt den til en annen hurtigrute også. :hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Uff, da - tør nesten ikke skrive her inne nå, til tilfelle jeg blir smittet? Kanskje det er et datavirus? :) God bedring, Wadjet!

Datavirus, ja. Kanskje det er derfor jeg ble dårlig i magen. For mye pc-bruk rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stadig et virus ute og går - og noen er av sorten som gjør at man løper. Godt at du er bra igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix

Formen er bra, været er bra. :) Det ble ikke korøvelse i kvald og nå kjeder jeg meg. Må finne på noe. Men hva? :klø:

Endret av Bellatrix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Gjest Bellatrix
Ikke dumt å være her litt, da.

Nei, kg er greit å ha når man kjeder seg.

Jeg har visst vært dårlig på å oppdatere her. Jeg har det veldig bra, men det er mye som skjer. Siden sist har det vært diverse arrangementer, vennebesøk og cafébesøk i stor skala. I natt drømte jeg at jeg våknet til en leilighet fullt av folk over alt, det sier litt om hvor sosial jeg har vært i det siste. :ler:

I dag har det vært godt å bare slappe av. Dagen i dag begynte selvsagt med besøk, men de dro etterhvert. Det er koselig med besøk og sosiale aktiviteter, men det kan bli litt mye av det gode i perioder.

Ellers har det blitt gasnke kaldt. :fryser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å se deg igjen, og godt å lese at du har det bra.

Det har ikke vært akkurat varmt her heller, - men det er mer normal junitemperatur enn det har vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Bellatrix

:dåne: Jeg er jaggu dårlig på å oppdatere dagboka. Ja, ja. Her er det varmt. Heldigvis har gradstokken krøpet under 30 grader nå. :svett: Det er ikke så mye spennende jeg gjør i varmen. Slapper av, leser. løser kryssord, treffer venner og reiser litt rundt omkring. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Fy faen, Bella - for en signatur! :legrine:

:ler: lillebøll etterlyste piskesmiley, så da måtte jeg jo ha den i signaturen. :pisk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Fy faen, Bella - for en signatur! :legrine:

Jeg har ikke stjaålet den fra Rp, altså. Fant den på en sånn smileysside.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bellatrix
Tror ikke vi har den på RP, vel..? Den var bare helt konge! :ler:

Vi har den på rp. Tror det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Hei!

Har ikke funnet boka di før nå. Synd og skam, men jeg skylder på ammetåka.

Her oppi nord går det unna med bleieskift, trilleturer, matig, og masse masse kosing. Tulla er så god og skjønn, og lærer seg nye ting hver dag. Hun er iferd med å bli mobil!

Det gjør liksom ikke så mye å bli vekket hver natt, og tidlig hver morgen, når man blir møtt med verdens vakreste og bredeste smil!! (Og du vet jo hvor glad jeg er i å bli vekket...)

Hun har omsider begynnt å sove ordentlig på dagen også, så mamman har litt tid til andre ting. Men så er det sånn at jeg begynner å savne henne så fælt når hun har sovet lenge... Ja, det er helt merkelig at det går an å være så hinsides glad i noen.... :hjerte:

Håper dere har det bra alle sammen. Hils hele gjengen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bellatrix

Ja, jeg vet hvordan du er om morgenen. Skummel! Husker jeg nesten ble redd på leir engang, sånn som du kjefta. :ler: Godt du ikke blir sinna på lille nurbis når hun vekker deg.

Artig at hun utvikler seg. Snart løper hun rundt som en liten rakkerunge.

Vi har det bra. Det har vært godt med varme. Nå har vi 14- og 16-åringen her. De skal være i to uker. Det er bare koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Går ikke an å bli sint på en sånn liten engel! La ut et bilde her inne for ikke så lenge siden... Du finner det nok i galleriet.

Kos deg med familien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hører med andre ord til de som har fått sommer. Den mangler her. Kos deg med sommerværet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix

Ja, nå har vi hatt sommer i over 2 uker. Det synes jeg vi fortjener. Tenkte å ta med meg sommeren sørover mot slutten av måneden. :reise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...