Gå til innhold

Hos Bellatrix

Gjest Bellatrix

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Bellatrix

Det skal jeg prøve på. I morgen går ferden sørover så i dag blir det pakking. I morgen blir det en lang kjøretur. :reise:

Endret av Bellatrix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Gjest Bellatrix
God tur sørover!

takk. er visst litt lenge siden jeg har skrevet her, ja. vi hadde en flott tur sørover og storkoste oss hos foreldrene mine.

ellers har sommeren generelt vært nydelig. vi har hatt så fint vær at det nesten er deilig med regbværsdager av og til.

i dag hade jeg planagt å trene, men jeg får se hva jeg gidder. har lyst på en tur på biblioteket også, men får se hva det blir til. først skal det uansett ryddes. :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vært mer slik at jeg har gledet meg over solgløttene i mellom regnbygene. Men været kan man ikke gjøre noe med, så det er liten vits i å gremme seg over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Her har det vært mer slik at jeg har gledet meg over solgløttene i mellom regnbygene. Men været kan man ikke gjøre noe med, så det er liten vits i å gremme seg over det.

nei,dere får heller glede dere over de dagene som er fine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 1 måned senere...
Gjest Bellatrix

Oi! Nå er det over 5 uker siden jeg var innlogget på kg. Mye og lite har skjedd. Hovedgrunnen til at jeg har vært borte er at jeg falt og slo meg for 4 uker siden. Jeg snubla og falt pladask med hodet rett i betong. Siden har jeg vært plaget med hodepine. Dette er første forsøket på forumering, så jeg får se hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Gjest Bellatrix
Hei hei :vinke:

Lenge siden sist:)

Synd å se at du fortsatt plages med smerter i kroppen din. :troest:

Hvordan står det til ellers?

:klem:

Hei! Ja, det er lenge siden jeg har "sett" deg. Joda, bortsett fra vondter her og der så har jeg det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

• 1 måned senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...