Bettie Skrevet 11. juli 2007 #41 Del Skrevet 11. juli 2007 Helt greit at du tar med sommeren når du beveger deg sydover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 21. juli 2007 #42 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Det skal jeg prøve på. I morgen går ferden sørover så i dag blir det pakking. I morgen blir det en lang kjøretur. Endret 21. juli 2007 av Bellatrix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 21. juli 2007 #43 Del Skrevet 21. juli 2007 God tur sørover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 16. august 2007 #44 Del Skrevet 16. august 2007 God tur sørover! takk. er visst litt lenge siden jeg har skrevet her, ja. vi hadde en flott tur sørover og storkoste oss hos foreldrene mine. ellers har sommeren generelt vært nydelig. vi har hatt så fint vær at det nesten er deilig med regbværsdager av og til. i dag hade jeg planagt å trene, men jeg får se hva jeg gidder. har lyst på en tur på biblioteket også, men får se hva det blir til. først skal det uansett ryddes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 16. august 2007 #45 Del Skrevet 16. august 2007 Her har det vært mer slik at jeg har gledet meg over solgløttene i mellom regnbygene. Men været kan man ikke gjøre noe med, så det er liten vits i å gremme seg over det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 16. august 2007 #46 Del Skrevet 16. august 2007 Her har det vært mer slik at jeg har gledet meg over solgløttene i mellom regnbygene. Men været kan man ikke gjøre noe med, så det er liten vits i å gremme seg over det. nei,dere får heller glede dere over de dagene som er fine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 18. august 2007 #47 Del Skrevet 18. august 2007 Ønsker deg en fortsatt god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 23. august 2007 #48 Del Skrevet 23. august 2007 takk. snart er det visst helg igjen. og jeg har ingen planer. ikke vet jeg om det kommer noen "unger" heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 23. august 2007 #49 Del Skrevet 23. august 2007 Noen ganger er det deilig å ikke ha planer også - bare ta ing som de kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 14. oktober 2007 #50 Del Skrevet 14. oktober 2007 Oi! Nå er det over 5 uker siden jeg var innlogget på kg. Mye og lite har skjedd. Hovedgrunnen til at jeg har vært borte er at jeg falt og slo meg for 4 uker siden. Jeg snubla og falt pladask med hodet rett i betong. Siden har jeg vært plaget med hodepine. Dette er første forsøket på forumering, så jeg får se hvordan det går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 14. oktober 2007 #51 Del Skrevet 14. oktober 2007 Huff da. Det var ikke hyggelig å lese. Håper hodepinen gir seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 1. november 2007 #52 Del Skrevet 1. november 2007 Nå har jeg fått muskelbetennelse i nakke/skulder også. Jeg har sterke smerter og stiv som en stokk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 1. november 2007 #53 Del Skrevet 1. november 2007 Hei hei Lenge siden sist:) Synd å se at du fortsatt plages med smerter i kroppen din. Hvordan står det til ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 1. november 2007 #54 Del Skrevet 1. november 2007 Sånt er jo bare vondt. God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 2. november 2007 #55 Del Skrevet 2. november 2007 Hei hei Lenge siden sist:) Synd å se at du fortsatt plages med smerter i kroppen din. Hvordan står det til ellers? Hei! Ja, det er lenge siden jeg har "sett" deg. Joda, bortsett fra vondter her og der så har jeg det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 2. november 2007 #56 Del Skrevet 2. november 2007 Sånt er jo bare vondt. God bedring Ja, det er vondt, men jeg er på bedringens vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 2. november 2007 #57 Del Skrevet 2. november 2007 Det er godt at du er på bedringens vei. Ønsker deg en god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 1. januar 2008 #58 Del Skrevet 1. januar 2008 En liten tur innom for å ønske deg et godt nytt år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg