Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært sammen med en flott dame 1 1/2 år nå.

Visste at hun har vært gift 3 ganger før og har hatt 4 samboere, men problemet er at det dukker stadig opp "nye" x-kjærester.

En del av disse driver og sender henne sms og mms med hjerter o.l.

Fikk også en del kosemld fra tidl venninner, men det er over 1 år siden, og jeg har gjort det helt klart at jeg har en kjempeflott kjæreste og ikke ønsker flere mld.

Har heller ikke fått flere.

Dama gikk gjennom mobilen min en dag og fant en bamsemld som var over 1 år gammel og laga et svare spetakkel.

Imidlertid får hun stadig mld fra x-er som tydeligvis vil et eller annet.

Gjorde noe stygt og titta i mldregistret på hennes tlf en dag, og det var helt klart at iallefall 1 av dem har hun sms kontakt med.

Han bor på en helt annen kant av landet men likevel synes jeg det er skummelt, og tross alt bør hun vel etterleve sine egne krav til meg.

For ordens skyld, vi er begge godt opp i 40-åra.

Hva i himmelens navn skal jeg gjøre?

Slutte å sjekke tlf hennes og håpe og tro det beste?

Konfrontere henne med dette? (fryktelig temperament)

Avslutte forholdet? (ei utrolig flott dame ellers)

Hjelp søkes!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En ting dere begge bør slutte med er å sjekke telefonen til hverandre!

4 samboere og 3 giftemål... har hun litt vanskelig for å slå seg til ro kanskje?

Om hun har kontakt med en x på andre siden av landet tror jeg ikke du skal føle deg så veldig truet. Det er deg hun har valgt å være sammen med. En x er en x.

Skrevet
En ting dere begge bør slutte med er å sjekke telefonen til hverandre!

4 samboere og 3 giftemål... har hun litt vanskelig for å slå seg til ro kanskje?

Om hun har kontakt med en x på andre siden av landet tror jeg ikke du skal føle deg så veldig truet. Det er deg hun har valgt å være sammen med. En x er en x.

Eg ingen x, men en kar hun har hatt kontakt med på nett, og muligens truffet, før vi møttes.

Tydeligvis en spennig mellom dem.

Skrevet

Om meldingene var av vennskapelig art, og ikke flørtende på noen måte ville jeg nok ikke gjort noe som helst. Men om meldingene bærer preg av flørting, klemming osv.. ville jeg ikke godtatt det. Hun har sagt tydelig i fra om at hun ikke liker at du har slike meldinger, hvorfor kan ikke du gjøre det samme?

Skrevet

Burde det ikke ringt en bjelle når hun har vært gift tre ganger? :redd:

Nei, ta det opp med henne vel. Ordentlig.

• 5 måneder senere...
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Om meldingene var av vennskapelig art, og ikke flørtende på noen måte ville jeg nok ikke gjort noe som helst. Men om meldingene bærer preg av flørting, klemming osv.. ville jeg ikke godtatt det. Hun har sagt tydelig i fra om at hun ikke liker at du har slike meldinger, hvorfor kan ikke du gjøre det samme?
Skrevet

Ups! D gikk litt fort i svingene.

For å gå litt videre på denne.

Vi er fortsatt sammen, men det er en gedigen berg og dal bane.

Føler tilstadighet at jeg ikke strekker til, og da spesielt i senga.

Er jo klar over at noen som har hatt 10-12 kjærester og kanskje enda flere sexpartnere i løpet at de siste 10 årene, jo har erfart litt av hvert hva størrelse og utholdenhet angår.

Etter hva jeg har lest meg fram til er jeg så gjennomsnitts som det går an og bli.

Får imidlertid følelsen av at dette ikke er nok for henne, og hun har av og til sagt det rett ut når hun har vært sint på meg.

Vet at iallefall en av hennes tidl. samboere var en "superelsker" hva utstyr og utholdenhet angikk, og at svartingen hunvar gift med hadde et svært utstyr som han visste og bruke.

Kunne seff dumpa dama uten videre, men problemet er at jeg er skikkelig glad i henne, og tror nok det er samme andre veien.

Vi kan også leke oss skikkelig i senga og leve ut ting vi har drømt om men ikke gjort før.

Har også prøvd å ta ting fra fortiden opp med henne, men da blir hun sint og sier at om hun ville hatt noen av x-ene så hadde hun fortsatt, og at det er meg hun vil ha.

Hva f.. skal jeg gjøre?????

Noen som har vært bort i d samme??

Gjest Gjest_Kvinne_*
Skrevet

Jeg har erfaringer på dette området , ja.

Samboeren min har oppigjennom årene hatt kontakt med diverse exer og gamle elskerinner bak ryggen min, og har også løyet meg rett opp i trynet. Jeg har følt meg krenket og mindreverdig pga. dette. Det siste halve året har vi hatt full oppvask her hjemme og samboeren min ser ut til å ha skjønt alvoret nå.

Jeg har gjort det klart for han at jeg er ikke interessert i å ha hans exer og gamle elskerinner innblandet i vårt forhold. Han har valgt å bli samboerer med meg og å få barn med meg, og da skal han ha fokus på meg og barna, og ikke på diverse gamle flammer.

Om dette gjentar seg, så er ikke jeg og han et par lengere. Da har han valgt de gamle flammene sine fremfor meg og barna.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Har selv problemet med de såkalte exene som stadig tar kontakt. Men jeg avviser dem på en høflig måte, men sambo er rett og slett forbanna på meg i flekkene. Hvorfor ?når jeg ikke kan noe for at de oppsøker meg?Skal jeg virkelig bytte nummer????

Frustrerende, men hva kan jeg si.

Gjest Don Giovanni
Skrevet
Ups! D gikk litt fort i svingene.

For å gå litt videre på denne.

Vi er fortsatt sammen, men det er en gedigen berg og dal bane.

Føler tilstadighet at jeg ikke strekker til, og da spesielt i senga.Er jo klar over at noen som har hatt 10-12 kjærester og kanskje enda flere sexpartnere i løpet at de siste 10 årene, jo har erfart litt av hvert hva størrelse og utholdenhet angår.

Etter hva jeg har lest meg fram til er jeg så gjennomsnitts som det går an og bli.

Får imidlertid følelsen av at dette ikke er nok for henne, og hun har av og til sagt det rett ut når hun har vært sint på meg.Vet at iallefall en av hennes tidl. samboere var en "superelsker" hva utstyr og utholdenhet angikk, og at svartingen hunvar gift med hadde et svært utstyr som han visste og bruke.

Kunne seff dumpa dama uten videre, men problemet er at jeg er skikkelig glad i henne, og tror nok det er samme andre veien.

Vi kan også leke oss skikkelig i senga og leve ut ting vi har drømt om men ikke gjort før.

Har også prøvd å ta ting fra fortiden opp med henne, men da blir hun sint og sier at om hun ville hatt noen av x-ene så hadde hun fortsatt, og at det er meg hun vil ha.

Hva f.. skal jeg gjøre?????

Noen som har vært bort i d samme??

Jeg prater først og fremst om de setningene jeg har high-lightet: Dette er en kvinne som får deg til å føle deg mindre. Til å føle deg uvel. Hun tapper deg for energi, og har i tillegg et temperament som gjør at du ikke ser muligheten for å kommunisere med henne for en løsning.

Jeg ville avsluttet forholdet. Ikke bare med tanke på det over, men også fordi hun ikke gir slipp på fortida. Du kan selvsagt konfrontere henne igjen, men du skriver jo at dette har du gjort opp til flere ganger og det ender med raserianfall. Slikt skal normale mennesker slippe å leve med. Det er vel antagelig derfor hun har hatt 4 samboere også. Ingen holder ut med slikt over tid.

Jeg har alltid hatt en regel for meg selv som er slik at jeg holder meg borte fra mennesker som får meg selv til å føle meg mindre, uvel, eller som tapper meg for energi. Nå skal det sies at det ikke er mange av dem jeg har møtt, men noen er det. Og likeså, jeg søker etter mennesker som kan gi meg energi, som får meg til å føle meg vel. Dette gjelder i alle relasjoner, men er spesielt viktig i et kjæresteforhold. Forholdet må jobbes med og pleies, men det skal også være en oase til energi og liv. Hos deg er det stikk motsatt og det skal du ta veldig alvorlig. Og en kvinne som er godt oppi 40-åra og enda ikke har sett verdien i å prate om løsninger på forholds-problemer er ikke særlig mye å samle på. Hun virker nesten som en tenåring. Jeg forventer slikt av 20-25 åringer men ikke av en godt voksen dame.

Ikke at jeg skal kalle henne psykopat, men et tankekors kan være at det finnes ikke den psykopat på jord som ikke har gode egenskaper. Flotte kan de være også ;)

Gjest jammenja
Skrevet
Jeg prater først og fremst om de setningene jeg har high-lightet: Dette er en kvinne som får deg til å føle deg mindre. Til å føle deg uvel. Hun tapper deg for energi, og har i tillegg et temperament som gjør at du ikke ser muligheten for å kommunisere med henne for en løsning.

Jeg ville avsluttet forholdet. Ikke bare med tanke på det over, men også fordi hun ikke gir slipp på fortida. Du kan selvsagt konfrontere henne igjen, men du skriver jo at dette har du gjort opp til flere ganger og det ender med raserianfall. Slikt skal normale mennesker slippe å leve med. Det er vel antagelig derfor hun har hatt 4 samboere også. Ingen holder ut med slikt over tid.

Jeg har alltid hatt en regel for meg selv som er slik at jeg holder meg borte fra mennesker som får meg selv til å føle meg mindre, uvel, eller som tapper meg for energi. Nå skal det sies at det ikke er mange av dem jeg har møtt, men noen er det. Og likeså, jeg søker etter mennesker som kan gi meg energi, som får meg til å føle meg vel. Dette gjelder i alle relasjoner, men er spesielt viktig i et kjæresteforhold. Forholdet må jobbes med og pleies, men det skal også være en oase til energi og liv. Hos deg er det stikk motsatt og det skal du ta veldig alvorlig. Og en kvinne som er godt oppi 40-åra og enda ikke har sett verdien i å prate om løsninger på forholds-problemer er ikke særlig mye å samle på. Hun virker nesten som en tenåring. Jeg forventer slikt av 20-25 åringer men ikke av en godt voksen dame.

Ikke at jeg skal kalle henne psykopat, men et tankekors kan være at det finnes ikke den psykopat på jord som ikke har gode egenskaper. Flotte kan de være også ;)

Flere gode råd????

Vettaf.. hva jeg skal gjøre??

Gjest lissi32
Skrevet

En god og ærlig samtale?? Hvor du legger alle korta på bordet. Forteller hvordan du føler deg, hva du vet. At du har lest på telefonen. Jeg mener så lenge man har en dårlig magefølelse så har man lov å sjekke ting. Ja vet mange er vanvittig uenig nå, men jeg orker ikke å bli lurt på noen måter, og tar vare på meg selv. Har vel tidligere fortalt her inne at jeg er blitt lurt noen måneder, og ja da sjekket jeg tlf til samboer, men jeg fortalte det etterpå! Det har jeg alltid gjort også om jeg har sjekket logger på pc.

Men dette høres ikke bra ut. Vet ikke hva jeg ville gjort om jeg var deg. Ville hvertfall sørget for at jeg var den eneste. Ellers hadde jeg gått på flekken!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...