Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagen etter at jeg har drukket alkohol så får jeg så sinnsykt stort matbehov. Og helst junkfood og godis og brus. Prøver å la være, men bare MÅÅÅ ha det. Sprenger alle budsjetter på en sånn dag. Hvorfor er det sånn????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er nok ikke den eneste som har det sånn! For min del så er det litt sånn at jeg er litt uggen, og derfor "trøster" jeg meg med masse godt. Det er ikke så farlig så lenge man ikke har samme problemet hver helg. Litt gøy må man jo ha det!

Gjest Kristin_
Skrevet

Mye sitter nok i hodet, men etter en runde på byen har man ofte lavt blodsukker, er dehydrert og det er gjerne ubalanse i salter etc i kroppen. Ikke så rart man har lyst på søtt og salt da :) dessuten er man av og til litt småkvalm etc (som er den eneste grunnen til at jeg kan finne på å drikke cola igrunn) og da hjelper enkelte typer drikke. Cravings på salt mat (for å få balanse i saltnivået) og raske karbohydrater (for å få opp blodsukkeret) er jo ikke spesielt rart da. Erfaringsmessig blir det mye bedre om jeg spiser litt før jeg legger meg på kvelden (så lenge det ikke er kebab).

Gjest Huldali
Skrevet

Helt enig med at hvis man får i seg noe skikkelig mat før man legger seg, så blir litt av det behovet borte dagen etter. Det jeg syns hjelper er speilegg og et glass melk, problemet er at jeg sjelden orker å lage med det etter en kveld på byen ;)

Skrevet

Fungerer bra det med mat ja :) Var ute og tok noen pils i går. Drakk masse vann på slutten av kvelden + spiste litt når jeg kom hjem. Er i fin form, men har fortsatt litt lyst på mat med masse fett og brus :sjenert:

Gjest Tweek
Skrevet

Jeg syntes å det hjelper med mat før jeg legger meg. Noen ganger har jeg laga nudler eller sånn grønnsaksuppe til en. Så sitter jeg der å spiser suppe på fylle mens jeg skriver drit på kg :ler:

Men en ting jeg syntes funkerer på morgenen er å lage toast med appelsin juice, jeg blir i form med en gang, spesielt sammen med dårlige komishow på tvnorge ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...