Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2003 #1 Del Skrevet 7. mars 2003 Noen som synes at "Son of the beach" er bra. Jeg elsker ordspillene og rompehumoren :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 7. mars 2003 #2 Del Skrevet 7. mars 2003 Har tatt meg i å dra litt på smilebåndet av og til, ja når jeg en skjelden gang ser på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2003 #3 Del Skrevet 7. mars 2003 Er ikke akkurat yndlingsprogrammet mitt, synes det blir for dumt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 7. mars 2003 #4 Del Skrevet 7. mars 2003 Det er så inderlig sliiiitsomt... og ikke noe gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 7. mars 2003 #5 Del Skrevet 7. mars 2003 Og hva er så dette. En film som går på tv? Eller en serie? Få høre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stylish* Skrevet 7. mars 2003 #6 Del Skrevet 7. mars 2003 Er ikke det den parodien på filmer/andre serier som går på tv 2 på tirsdager etter kongen av queens? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 7. mars 2003 #7 Del Skrevet 7. mars 2003 Er ikke det den parodien på filmer/andre serier som går på tv 2 på tirsdager etter kongen av queens? jo, det stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2003 #8 Del Skrevet 8. mars 2003 Man MÅ følge med på hva som sies for få med seg ordspillene. Den norske oversettelsen er sjelden like vellykket som orginal replikkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 9. mars 2003 #9 Del Skrevet 9. mars 2003 Nei halloooo? Hva er det egentlig å like med denne serien? I mine øyne stiller den på samme linje som Passions Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 10. mars 2003 #10 Del Skrevet 10. mars 2003 Før styntes jeg det var en skikkelig teit serie, men nå digger jeg den! Spesielt på slutten av hver episode: "Oh, hi teens! As you may have noticed, this episode was about...." og så kommer det noe piss om noe helt annet enn det episoden handlet om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 11. mars 2003 #11 Del Skrevet 11. mars 2003 Hehehehe jeg bare digger Son of the beach! :ler2: xeyes -Ride the big one! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2003 #12 Del Skrevet 19. mars 2003 I begynnelsen syns jeg at programmet var veldig snålt. Mens så har jeg sett litt på det og nå ler jeg kjempemye når jeg ser det. -Jeg tror man liksom må bli litt "kjent" og vant med humoren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 19. mars 2003 #13 Del Skrevet 19. mars 2003 Ride the big one..? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super Skrevet 28. mars 2003 #14 Del Skrevet 28. mars 2003 Hehe.. Jeg syns "Son of the beach" er kjempemorsom, jeg. Tar ofte ting på kornet :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 28. mars 2003 #15 Del Skrevet 28. mars 2003 Ride the big one..? :o Hehe ja, Notch Johnson sier det på slutten av hvert program Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 28. mars 2003 #16 Del Skrevet 28. mars 2003 Vel jeg har enda ikke sett en hel episode og jeg ser heller ikke på det.. ¨ Syntes det blir for dumt jeg... Men det kan jo være det blir bedre etter man har sett noen episoder, det er bare det at jeg ikke orker se til det blir evt bra.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå