Ulva Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 Har bursdag snart og i kveld kom spørsmålet, ka ønsker du deg til bursdagen?? me har vert sammen i 4 mnd og eg aner ikkje kva ein ønsker seg av sin kjære så tidlig i forholdet... noen tips?? ( e heilt blank, for egentli så ønske eg meg ingenting...)
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 Har bursdag snart og i kveld kom spørsmålet, ka ønsker du deg til bursdagen?? me har vert sammen i 4 mnd og eg aner ikkje kva ein ønsker seg av sin kjære så tidlig i forholdet... noen tips?? ( e heilt blank, for egentli så ønske eg meg ingenting...) Du ønsker der ingenting. Ønsk deg en hemmelighet da, og si at du vil ha en overaskelse, så blir det opptil han å finne den. Bursdagspressanger er vanskelig uansett så om han får en nøtt så knekker han den vel.....
jente 79 Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 Hvorfor ikke ønske seg et smykke. Da velger han selv hvor mye han vil legge i det, og han slipper å slite med å finne ut størrelser...
trønderrock Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 Ønsk deg en opplevelse!! Eks: Middag på en restaurant, kino, overnatting på hotell, fisketur på fjellet, telttur, sykkeltur, bålkos en sen kveld med vin og kanskje nakenbading?? Masasje, han lager en romantisk kveld med middag og levende lys... Bare fantasien som setter grenser!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå