Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Noen som har prøvd denne? (I tilfelle jeg ikke fikk til dne linkinga, så er det en bikini i brunt med hvite prikker, push-up varianten) Hadde bestilt den på h&m i februar, men den har blitt forsinket flere ganger, og sist nå fikk jeg beskjed om at den ikke kom før i slutten av juni. Og jeg som trengte den til sydenturen i begynnelsen av juni =/

Men på internettsidene står det jo at den er på lager? Da skal det vel ikke ta så lang tid?

Men hvertfall, er det noen som har prøvd denne og vet om den er fin i passformen? Og er det noen som har sett den på H&m i noen butikker, feks trondheim?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Den er på side 5 (ble visst ikke helt direkte med den lenken)

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Jeg tror prikkene er lyserosa hvis jeg ikke tar helt feil...

Skrevet

Jeg prøvde den i brunt med lyserosa prikker. Synes den var veldig søt og likte passformen på overdelen. :)

Men jeg kjøpte den ikke fordi jeg ikke likte underdelen. Men nå skal det også nevnes at jeg har store lår/rompe, som gjør at jeg ikke bruker bikinitruse, men hipster/hot pants i stedet. Men kjøpte den nesten likevel. Hadde lårene mine vært anderledes hadde jeg kjøpt den.

Gjest Gjest
Skrevet

oi, lyserosa prikker altså? det har jeg ikke lagt merke til..men nå når jeg ser en gang til så er det ikke så lett å se det bare på bildet, men ser det bedre når jeg fikk opp større bilde av den..hmm jaja søt likevel=)

Så bar å høre at du likte passformen på den, alltid like vanskelig å bestille slike ting på nett synes jeg, håper jeg får rette størrelsen og.

Likte veldig godt bikinitrusa på denne, derfor jeg ville ha den, ikke så ofte jeg liker begge delene. Pleier å ha det sånn som du, at jeg liker overdelen, men ikke underdelen.

Forøvrig har jeg også hofter og lår, men føler at det ikke blir så emphasized(kommer ikke på det rette ordet) om jeg bruker boxer. men hipster liker jeg godt også=)

Ringte akkurat HM og hun sa de hadde akkurat fått den inn igjen, så da får jeg den før sydenturen likevel, jippi!=D

takk for svar:)

Skrevet

Så flott!

Håper du blir fornøyd. :)

Skrevet

Jeg har den. Er veldig fornøyd med både overdelen og underdelen. Den er brun, med lyse rosa prikker. Veldig søt egentlig. Men jeg falt først og fremst for passformen på den. Det fordi jeg ikke får trekant bikinier / halterneck til å passe i det hele tatt. Og utvalget av bikini overdeler med to skulderstropper er veldig begrenset for tiden. Heldigvis, skal jeg love at denne satt som ett skudd. Brystene virket større i den, og den er veldig behagelig å ha på. Jeg kjøpte først i butikk, så over nettsidene deres. Håper du blir fornøyd!! Buksa er forresten litt stor i størrelsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...