Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har en forelder som er psykisk syk og som i tilegg er svært lettmanipulert og underdanig.Vedkommende undertrykkes og manipuleres av en slekting som stikker innom

en gang iblant.Denne psykopatiske slektningen setter vedkommende opp i mot meg.

Hva gjør jeg?

Hva kan jeg gjøre for å få denne psykopaten vekk?

Det er ikke usannsynlig at vedkommende eller familiemedlemmer av vedkommende leser på denne siden så derfor ønsker jeg ikke å gi flere opplysninger av hensyn til min anonymitet.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Det blir veldig vansklig å svare når du gir så få opplysninger. Bl.a hvorfor setter denne personen deg opp i mot din forelder. Hva er galt med de, hva er det denne personen manipulerer om osv.

Kan du ikke snakke med enne forelderen din, eller snakke med den psykopaten. Ja jeg vet at å snakke fornuftig med en psykopat er å som å snkke til veggen. De har alltid rett, men du kan si hva du mener og holde på det. Ikke gi deg. Si hva du mener og lukk ørene.

Sorry. Det var jo ikke mye til svar men....

Gjest Gjest
Skrevet

enkelt og greit: få dette familiemedlemmet til å holde seg langt unna foreldren din, ellers får familiemedlemmet tvang på seg til å gjøre det, hvis da psykopaten blir truende, ville jeg kontaktet politiet.

Gjest Gjest
Skrevet

eller kontakt krisesenteret og fortell om saken, slik at personen får besøksforbud, ta dette på alvor!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...