super Skrevet 7. mars 2003 #1 Skrevet 7. mars 2003 Har noen tips om en hudpleiesperie for ung (tenårings) hud som er småkvisete? Vil gjerne ha noen gode tips.. Har prøvd mye forskjellig, og nå har jeg ikke så mye, men vil gjerne variere litt..
Midnattsol Skrevet 7. mars 2003 #2 Skrevet 7. mars 2003 Seba Med har kommet med en serie til litt kvisete tenåringshud. Du får kjøpt den på apoteket.
super Skrevet 7. mars 2003 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2003 Takk for raskt svar :D Har noen prøvd den?!?
Midnattsol Skrevet 7. mars 2003 #4 Skrevet 7. mars 2003 Jeg kjøpte den lille tuben med antikvisegel som skal smøres rett på om man får en kvise. Synes den virka greit, jeg. Nå er jeg over tenårene og har ikke tenåringshud, så jeg kjøpte ikke resten av serien. Du kan jo lese litt mer om den her: http://www.sebamed.com/default2_eng.htm
Midnattsol Skrevet 7. mars 2003 #5 Skrevet 7. mars 2003 Hm, ok, nå kom jo selvfølgelig forsiden opp da, men du kan klikke deg inn på produkter og videre på Seba Med Clear Face - produktene som det er bilde av.
Midnattsol Skrevet 7. mars 2003 #7 Skrevet 7. mars 2003 Bare hyggelig! Kanskje de har noen prøver på apoteket som du kan få før du bruker masse penger på produktene. Det gjelder jo andre produkter og hudpleieserier også. Lykke til da!
super Skrevet 7. mars 2003 Forfatter #8 Skrevet 7. mars 2003 Ja, jeg bruker Skinoren (krem mot uren hud som jeg fikk på resept) og det er jo greit å spørre hva som funker best sammen med den, siden de som jobber på apoteket har god greie på det.
super Skrevet 7. mars 2003 Forfatter #10 Skrevet 7. mars 2003 Takker nok en gang for svar.. Men jeg sjekket SebaMed sidene, og det var litt forvirrende. Hva var daglig hudpleie og hva var ekstra? Hmm...
Tusseline Skrevet 7. mars 2003 #11 Skrevet 7. mars 2003 Har du problemhud og er plaget med kviser etc. kan jeg anbefale Babor.
Gjest Virvel Skrevet 8. mars 2003 #12 Skrevet 8. mars 2003 Shiseidos Pureness-serie er knall! Tror jeg har brukt produkter fra Shiseido siden jeg var 12 år ca, og er kjempefornøyd. Det hender jeg prøver ut noe nytt, men kommer alltid tilbake til Shiseido.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå