Gjest TaraTarantell Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 Hva er favortittparfymen din på menn nå for tiden? Og kan jeg spørre hva mannen/samboeren din sin hårfarge er samtidig. Jeg skal reise bort og vil kjøpe en god guft eller to til broren min. jeg har hørt at det som lukter godt på personer med lyst hår lukter ofte det motsatte på mørkhåra personer. derfor lurer jeg på hårfargen til kjæresten/mannen/samboern deres har? :-)
Saeria Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 Chanel Allure sport er kjempegod på sambo. Han er mørk blond, men har ikke så mye hår lenger da. Ellers passer han godt Hugo boss - Hugo og Hugo Boss - Boss.
Gjest TaraTarantell Skrevet 20. mai 2007 #3 Skrevet 20. mai 2007 den har han :-( takk for tips for det. han "kler" den veldig godt. håper andre har noen tips som går i samme "luktetone" hvis noen forstår?
Gjest Bøllefrøet Skrevet 20. mai 2007 #4 Skrevet 20. mai 2007 Jeg liker Armanis "Acqua di Gio". Min er mørk blond/lys brun. Ikke det at jeg tror så mye på det med motsatt pga hårfarge, men. Hehe.
Gjest Frøken Titt Skrevet 20. mai 2007 #5 Skrevet 20. mai 2007 min er mellomblond og passer godt chanel allure og gucci envy me for men. Gucci parfymene i det hele tatt er kjempe gode på han. se kanskje etter en annen gucci parfyme kanskje? Dior Homme har han, jeg syns den er ok, men han bruker den sjeldent.
Gjest Taxi Skrevet 20. mai 2007 #6 Skrevet 20. mai 2007 min favoritt er Hugo Boss - in motion. På en god andreplass: Armani - Aqua di Gio. Ellers liker jeg også cK-Crave. Har luktet de både på mørkhåra og lyshåra menn jeg, de lukter like fantastisk åkke som:)
Gjest Bøllefrøet Skrevet 20. mai 2007 #8 Skrevet 20. mai 2007 Ellers liker jeg også cK-Crave. Den lukter også ganske så godt, ja
Gjest Tanita Skrevet 20. mai 2007 #9 Skrevet 20. mai 2007 Aqua di gio og en boss-parfyme (husker ikke eksakt hvilken). Sort hår.
øyenstikker Skrevet 21. mai 2007 #10 Skrevet 21. mai 2007 Min samboer lukter sååå godt i Lacost parfyme...blå/grå flase. Han har mørkebrunt hår;-)
Gjest Frk. Grønn Skrevet 21. mai 2007 #11 Skrevet 21. mai 2007 Samboeren min har brunt hår og bruker Hugo Boss - In Motion, Escada - Magnetism og Lacoste - Por Homme. Broren min har også brunt hår og bruker bl.a. Armani - Aqua Di Gio som lukter veldig godt på han. Men jeg har aldri hørt at hårfarge har noe med lukten å gjøre.. :klø:
Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 21. mai 2007 #12 Skrevet 21. mai 2007 Sambo bruker blant annet Polo sport. Å den er kjempe god på han!! Han er mørk blond.
Snasen Skrevet 21. mai 2007 #13 Skrevet 21. mai 2007 Samboeren min har brunt hår og bruker Hugo Boss - In Motion, Escada - Magnetism og Lacoste - Por Homme. Broren min har også brunt hår og bruker bl.a. Armani - Aqua Di Gio som lukter veldig godt på han. Men jeg har aldri hørt at hårfarge har noe med lukten å gjøre.. :klø: Nei, ikke jeg heller. Men det har visst noe å si om man er en mørk eller lys person. Det som lukter godt på min lyshudede og blonde venninne lukter forferdelig på meg.
Rexina Skrevet 21. mai 2007 #14 Skrevet 21. mai 2007 Har ingen mann/kjæreste, men en bror og en pappa:P De bruker begge to hugo Boss Elements Aqua, som lukter himmelsk på de. Den ene har lyst hår og blå øyne, den andre har mørkt hår og brune. Kna også legge til at den luktet som en gud på eksen min, og på servitøren på danskebåten (som begge er blonde)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå