Tulla2 Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 Jeg brukte tidligere KMS Daily repair, men har gått over til Redken all soft. Ikke av noen spesiell grunn, bare for di jeg ønsket forandring. Men mener at håret ikke oppførte seg normalt på slutten men KMS. Etter å ha brukt Redken all soft et par års tid, synes jeg nå at håret er blitt fett Har ikke væært plaget av fett hår - har i tillegg lyse (blekede) striper som vel uansett skulle tørke ut håret. Noen som har tips til ny shampo/balsam. Har tørt/brusete hår så det må være en type som de4mper brusingen. Og helst en som kan kjøpes fra Lookfantastic
Gjest Blanca Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 Jeg har i mange år brukt Redken All Soft, men har brukt Matrix Biolage Hydrating Shampoo sammen med Smoothing Conditioner (denne er kremete og ligner litt på en kur) noen uker nå. Veldig fornøyd, håret får fuktighet og det føles rent og luftig. LF har disse .
Mischa Skrevet 20. mai 2007 #3 Skrevet 20. mai 2007 Selv har jeg lyst til å teste ut Tigi S-Factor serien.. tror de har sjampo, balsam og hårkur under S-Factor.. har lest at mange er fornøyde tror de selger det på strawberrynet
Tulla2 Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. mai 2007 Er Tigi S factor og Matrix Biolage Hydrating mot tørt/brusete hår ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå