Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var å klipte meg i går, så nå har jeg skulderlangt hår - oppklipt.

Skal i bryllup til helgen og har så innmari lyst til å få litt volum i håret og kanskje få "vippet" det ut på sidene.

Noen som har noen gode råd til hvordan jeg skal få til det?

Har lyst på noe alla det bilde på denne siden:

http://www.matrix.com/find_your_hair_style...aspx?scroll=130

Bare at jeg har litt lengre hår da ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_tutta_*
Skrevet

Jeg har også oppklippet hår, litt lengre enn skulderlengde.For å få volum pleier jeg å bruke hårskum i vått hår, føne det opp-ned,til det er helt tørt på undersiden.Så føner jeg det tørt oppå.Bruk evt. rettetang for å slette ut håret helt.Løfter opp noe av det øverste håret og tuperer litt på undersiden, helt inntil hodebunnen.sprayer med hårspray der jeg har tupert.På den måten blir det litt volum på toppen, og bak der det har en tendens til å bli litt flatt.Til slutt kan du bruke en litt stor rundbørste eller krølltang i tuppene.Funker i hvertfall for meg:)

Skrevet

Om du har slettetang e det ikke noe problem å vippe ut håret slikt på sidene. Men da må du bruke et produkt i håret først som får frisyren til å holde.. Men ikke alle produkter funker like godt sammens med rettetang. Jeg bruker en veldig god paste som du får kjøpt på tube hos frisøren. Er fra cutrin. Tror den heter straight and soft. Ikke helt sikker. Lukter veeldig godt.

Skrevet

Takker og bukker! Da skal jeg prøve meg litt frem denne uka og se om jeg får det til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...