Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å finne en sang som passer bra som ringetone på mobilen (mp3), men finner ingen som passer så godt.

Hvilken har du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Muse - Starlight

Skrevet

Hedwig's Theme fra Harry Potter.

Skrevet

Jeg har Timon og Pumba-sangen.

Skrevet

Jeg har: 'y Suis Jamais Allé Av Yann Tiersen.

Skrevet

Doctor Who - tv team song

Skrevet

Har den nye til TakeThat. Muse-Starlight når gubben ringer og Boten Anna når minsten ringer. Hun digger den nemlig. Som vekkerklokke har jeg Mika-GraceKelly, og med det så mener gubben jeg har ødelagt den sangen ;)

Skrevet (endret)

Når kjæresten min ringer så er ringetonen Kelly-Like this (ikke bra da jeg digger sangen og bruker litt for lang tid til å ta telefonen. ;) )

Når andre ringer spiller mobilen The Roots-The Seed :)

Vekkelyden min er forøvrig Tim Mcgraw tror jeg, iallefall låta "Good morning beautiful". :ler:

Endret av Sympatia
Gjest vimse
Skrevet

"My My My" med Armand van Helden.

Som vekkerklokke har jeg "Jul i Skomakergata" :rodme:

Gjest Gjest
Skrevet

hvor får man egentlig sånne hen? og er det dyrt? jeg har en jeg lasta ned fra et blad en gang, men det er jo bare litt av sangen og kosta over 30kr..

Skrevet (endret)
hvor får man egentlig sånne hen? og er det dyrt? jeg har en jeg lasta ned fra et blad en gang, men det er jo bare litt av sangen og kosta over 30kr..

Har du mobil som kan ha mp3er så kan du bare bruke mp3 som ringetone, men da får du bare sangen fra begynnelsen og ikke fra høydepunktet i sangen slik som man betaler 30 kr for.

Endret av Sympatia
Skrevet (endret)

For øyeblikket har jeg bare Wheatus - Teenage dirtbag

Har aldri fått rota meg til og legge inn flere sanger..

Bortsett fra når jobben ringer meg, da har jeg egentlig en meldingslyd. Gale kaninen fra Rayman raving rabbits spillet som skriker.. Ja, når de ringer er det jo bare mas uansett ;)

Endret av Gjest
Skrevet

Egenkomponert, 'Rødt' og den themesangen fra Austin Powers.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Akkurat nå har jeg NOKIA explode, en helt forskrudd NOKIA ringetone som blir falskere og falskere og ender opp i eksplosjon. Synes den er dritmorsom!

Om morgenen blir jeg vekket av et godt, gammeldags gjøkur som bor inni mobilen min, og når jeg får meldinger sier det "DING-DONG" som på en gammeldags dørklokke!

:legrine:

Gjest Frysepulver
Skrevet

Kelis - Bossy (vanlig ringetone)

Bob Marley - Get Up, Stand Up (vekkerklokke)

Axel - Junta Las Manos (vanlig ringetone)

Amy Winehouse - Rehab (vanlig ringetone)

Axel - Showtime (vanlig ringetone)

Emil - Snickarboa (vanlig ringetone)

Jeg har stort sett telefonen på lydløs, liker ikke at det ringer...

Skrevet

Som meldingslys har jeg en ugle som tuter, synes det er veldig passende. (De som har lest Harry Potter vil se hvorfor. ;))

Gjest Gjest
Skrevet

Pay me my money down, Bruce Springsteen

Skrevet

La Valse d'Amélie av Yann Tiersen

Jeg har bare lagt over mp3 filen på mobilen via bluetooth, men på dengamle telefonen min kjøpte jeg den for 30 kroner et sted... Noe som tydeligvis betyr at jeg har hatt den ringetonen i 3 år snart..

Gjest Vampyra
Skrevet

I'll rather dance with you - Kings of Convenience

Melding : Ringeklokke (ding-dong)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...