Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Håper dere kan hjelpe meg med dette.. vært sammen med typen i snart 3 år, jeg har alltid vært litt av den sjalu typen..men det siste halvåret har det vært ille. Har stolt 110% på typen,og han sier han ikke har noe samvittighet til å gjøre noe som helst med andre jenter.. han har mye kontakt md en som var skikkelig forelsket i han for 4år tilbake,han var også litt intr. i henne,men de var aldri sammen. Nå har hun kjæreste også..jeg så på pcn til typen en dag,og så en hel MAPPE full av bilder av henne..fra her og der,og reiser osv.. han sa bildene var gamle,men noen av de var sendt den uken jeg så de!.. og d viste seg at han skulle hjelpe henne med å lage en greie til hjemmesiden hennes.. jg ble knust! ..og de sender litt smsr.. han slettet alle bildene! sa han..han hadde også bilder av masse andre jenter,som han også sa han slettet..og at de ikke betydde no,han trodde ikke d var no ille.. så nå har han vært her noen dager da,og skrevet masse til denne jenta at jeg ikke ville at han skulle treffe henne..derfor kunne han ikke hilse på henne natt til 17.. (hun var russ i år).. så hun ble så "hææ seriøøøst..liker hun ik meg? hihi,vi er jo bare venner?" osv.. og han fikk så dårlig samv over at han ikke møtte henne,så han inviterte henne på fotballkamp (hun var syk,så kunne ikke) men allikavel..

_Han sier han ikke ser noe til henne,og har henne bare som en venn,og d bare er meg han vil ha og blabla..grått i 4 dager nå,klarer ikke mer! noen som har noen råd?eller har vært borti no lignende? setter pris på alle svar!

<33

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Glemte si at jg truet md å gjøre d slutt,sa egentlig at jg skulle gjøre d slutt..for jg kunne ikke klare å leve i sånn tvilende forhold hele tida..så begynte han å gråte å si d var meg han ville ha,hun betydde null..og han ble helt knust..gråt og skalv så jeg ble redd :(

Gjest Gjest
Skrevet

Du bør skjerpe deg og ta tak i sjalusien din. Ellers kommer du til å ødelegge typen din. Sjalusi er særs lite sjarmerende, og noe man fint kan gjøre noe med.

Gjest snuppeliten
Skrevet

(er meg som startet denne tråden,fant bare ikke ut før nå hvordan man fikk navn her)

Ja, enig der.. men , det er ikke lett!.. jeg blir så sykt sjalu bare han snakker md en annen jente jo! er så vondt,kvier meg for å dra ut på ting md han fordi han ser andre jenter og sammenligner meg med dem:(

Gjest Blondie65
Skrevet
(er meg som startet denne tråden,fant bare ikke ut før nå hvordan man fikk navn her)

Ja, enig der.. men , det er ikke lett!.. jeg blir så sykt sjalu bare han snakker md en annen jente jo! er så vondt,kvier meg for å dra ut på ting md han fordi han ser andre jenter og sammenligner meg med dem:(

Det er DU som ser andre jenter og sammenligner deg selv med dem og tenker at du faller igjennom.

Typen din har valgt DEG. Det eneste som kan ødelegge det der er din sjalusi. Den bør du seriøst gjøre noe med for det er verre enn fengsel å bli utsatt for det. Sjalusi kommer av egen usikkerhet, så det du må begynne med er å like deg selv. Når du liker deg selv nok vil du forstå at det er av samme grunn typen din er glad i deg og da er det jo utenkelig at han holder på med andre.

Gjest ~Alwa~
Skrevet

Er det han som sammenligner deg med dem, eller er det du som gjør det selv? En vesentlig forskjell!!!

Gjest snuppeliten
Skrevet

Ja, vet.. tenkt den tanken "man må være gla i seg selv først,for å kunne bli gla i andre" men ska jg ta en pause og finne meg selv da? slitt med dette i vaffal 6 år..og ja,d kan godt hende d bare er jeg som ser og sammenligner.men han sier "jg må få se på andre..d finnes masse pene mennesker her iverden (dette gjorde vondt) men d er deg jeg vil ha..kan du ik tro på d?" greit,kan prøve å tro d..men tror ik d når jg ser alle venninnene hans,de er jo kjempepene!

Gjest snuppeliten
Skrevet
Er det han som sammenligner deg med dem, eller er det du som gjør det selv? En vesentlig forskjell!!!

Jeg ser jenter jeg føler han synes ser bra ut,og tror han sammenligner oss:(

Gjest snuppeliten
Skrevet

Ja,jeg er UTROLIG flink til å grave meg ned..men jeg kommer ikke ut av dette og vet ikke hva jeg skal gjøre.. :( vil ikke gjøre d slutt med han heller,vi sitter liksom begge sammen og gråter! fordi vi begge elsker hverandre,men jeg klarer ik være md han.. er så grusomt å gjøre d slutt om begge elsker hverandre:(

Lurt å kanksje blande inn en 3.person man kan snakke med men. aner virkelig ikke, vi har et avstandsforhold.sees kun i helger,han dro nettopp..og jg sitter her og gråter:(

Gjest Gjest_Harald_*
Skrevet

Hei TS. Jeg er også av den sjalu sorten. Dama mi har en kamerat som hun ser veldig mye. Jeg merker at jeg tar det til meg og liker ikke å høre om han. Men jeg stoler på henne, fordi jeg stoler på meg selv, jeg ville aldri vært utro, og inntil det motsatte er bevist så tror jeg ikke hun heller det. Den tilliten har hun nå fortjent. Jeg vil ikke lage en stor sak av det, hun må få lov til å ha kamerater, på samme måte som jeg må få lov til å ha venninner. Jeg er bevisst på mine egne reaksjoner, og rett og slett prøver å bearbeide meg selv og mine følelser, og dermed prøve å motkjempe min egen sjalusi.

Det er ikke lett, men det må gjøres.

Jeg vet at folk som ikke har tillit til andre ofte sliter med tillit til seg selv...

Gjest snuppeliten
Skrevet

Hei,så bra å høre at d var fler!!

og ja,jg har ikke tillit til meg selv heller...derfor d er så vondt,hvordan ska jg klare å være gla i andre når jeg ikke er i meg selv:(

Og som du sier,så vet du hun ikke vil være utro..jeg vet han ikke vil være utro men jeg liker ikke tankene hans!.. føler han ser og tenker at "guri,hun var fin" osv..og de venninne hans også..at han liker de..for han har likt de før,før han ble kjent md mg (For 3 år siden) og følelser går jo ik heeelt bort liksom? folk man likte for 4 år siden..hmm..man synes jo de er pene enda.

åå..vet ikke hvordan jg ska forklare,men denne onde sirkelen kommer jeg ikke ut av

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...