Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

...skal på en grillfest med hovedsaklig folk jeg ikke har møtt i virkeligheten, men snakket endel med over internett. Festen er relativt langt unna meg, og planen ser ut til å være grilling, store mengder alkohol og tilfeldig overnatting på sofaer og lignende. Jeg er 25, de andre som kommer er stort sett 25-40 med enkelte tenåringer.

...så er det store spørsmålet da, hva i all verden skal jeg ha på meg? Vil ha noe som er behagelig, helst noe det ikke er krise om jeg søler på, men samtidig noe som får meg til å se pen og moteriktig og litt "pyntet" ut...

Også, når man sover over på sofaen til fremmede mennesker (de som arrangerer festen er ikke de jeg kjenner best dessverre), hva har man på seg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Sommerkjole er bra! Du kan sove i bare kjolen, eller ta med deg pysjamas eller en (ikke-sexy) nattkjole.

Gjest hippsi
Skrevet

Enig med hun over, sommerkjole er alltid passende!

Ellers kan det være kult med et par jeans (smale nederst) og pumps, med en kul tunika eller topp til. Det slår uansett ikke feil :)

Til overnatting kan du jo ta med en vanlig t-skjorte og joggebukse eller rett og slett en pysjamas.

Skrevet

Pysj er fint til å overnatte i. Da blir det ingen kriser. Ta med tykke sokker til å ha hvis det er kaldt på gulvet eller i sofaen.

Ville gått for jeans, siden det fremdeles er litt kaldt ute om kvelden. Ta en tunika eller t-skjorte som du kan vaske på 40 C i vaskemaskinen og en passende cardigan eller annen jakke. Så kan du heller pynte opp med smykker, belte og evt. skjerf. :)

Gjest hippsi
Skrevet

H&M har forresten en veldig søt topp til bare 98 kroner som ville passet veldig godt på et grillparty! Tror det er samme som på denne siden (nr. 3 på side 2), bare med blomster i stedet for ensfarget:

http://shop.hm.com/shop/do?action=viewshop...ept=DAM_TRI_TUN

De har den i eggeskallsfarget med bittesmå grønne og røde blomster, eller lilla med blomster. Kjempesøt til jeans og veldig sommerlig!

Jeg har den allerede i flere farger, ettersom den er såpass billig og passer til forskjellige anledninger. Ingen krise hvis man søler saus eller rødvin med andre ord ;)

Gjest Tanita
Skrevet
H&M har forresten en veldig søt topp til bare 98 kroner som ville passet veldig godt på et grillparty! Tror det er samme som på denne siden (nr. 3 på side 2), bare med blomster i stedet for ensfarget:

http://shop.hm.com/shop/do?action=viewshop...ept=DAM_TRI_TUN

De har den i eggeskallsfarget med bittesmå grønne og røde blomster, eller lilla med blomster. Kjempesøt til jeans og veldig sommerlig!

Jeg har den allerede i flere farger, ettersom den er såpass billig og passer til forskjellige anledninger. Ingen krise hvis man søler saus eller rødvin med andre ord ;)

Jeg finner ikke ut hvilken topp du mener?

Gjest hippsi
Skrevet

Nr. 3 fra venstre på side 2, den som er gul! De har den i andre farger der også. I butikken er den også i blomstrete, men den har jeg ikke sett på nettsidene.

Skrevet

Jepp...jeans og en kul topp, cardigan og litt tykkere jakke til kvelden (er jo fortsatt litt kaldt) Piff opp med smykker, belte, pene sko etc. Ville tatt med en joggebukse og t-skjorte eller pysj til å sove i...og et teppe...har hatt min del av frysende tilfeldig festovernatting på sofaer...huff. Husk å ta med sminkefjærner og tannbørste og. er så inmari ulekkert dagen derpå uten..hehe

Kos deg, det blir sikkert kjempetrivelig! Mange av mine beste venner idag møtte jeg på en "nettfest" sommeren 97 :)

Gjest Tanita
Skrevet
Nr. 3 fra venstre på side 2, den som er gul! De har den i andre farger der også. I butikken er den også i blomstrete, men den har jeg ikke sett på nettsidene.

Ok! Fin topp!

Gjest Gjest
Skrevet
Ok! Fin topp!

Med fare for å "utvanne" tråden, men må bare spørre, er den fin på den toppen der? Syns den var veldig fin på hun pene jenta i katalogen, men tenkte at stoffet kanskje i virkeligheten så litt "billig" ut, eller tar jeg feil? Lurte nemlig på å bestille en sånn, lurte også på om man ikke blir seende litt gravid ut i den fordi den flagrer sånn?

Ellers er jeg helt enig, sommerkjole blir litt for kaldt nå når det enda er kjølig på kvelden, og hvis dere skal sitte ute blir det fort kaldt. Jeg syns forøvrig at det ikke er noe vits å begynne å drasse med seg masse nattøy og sånt da, jeg ville bare funnet meg et pledd og sovet der det var plass i stedet for å ha med meg en masse overnattings"utstyr", spesielt siden du ikke kjenner de du skal til =)

Gjest hippsi
Skrevet

Den flagrer litt, og det er jo typisk "gravidtopp"-form på den. Jeg føler imidlertid ikke at jeg ser gravid ut når jeg går med den. Stoffet er veldig behagelig mot huden og ser faktisk ikke billig ut i det hele tatt!

Og den fremhever faktisk puppene veldig bra - jeg har 75B, altså ganske normal størrelse, men de ser store og fine ut når jeg har på meg toppen ;)

(Skulle trodd jeg var sendt ut fra H&M for å få solgt unna disse toppene, så mye som jeg skryter av den ;) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...