Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 var til frisøren i går, og skulle få inn litt striper i håret mitt, samt ta etterveksten. Jeg ha blondt hår med striper, men har ikke fått stripet det på noen mnd så haddde fått en ganske kraftig ettervekst. Vanligvis pleier de å bruke en farge som heter for mashi mesh, eller noe sånt, som er litt mer skånsomt og naturlig enn bleiking. Så det sa jeg altså i fra om i går også, at jeg ønsket denne fargen. ja, så satt jeg der da, og hun hadde plukket ut hår i hetta, og skulle hente farga. Men da fikk jeg beskjed om at det var tomt for denne, så vi måtte bruke bleiking likevel. Men, hun forsikra meg om at det ikke skulle se unaturlig ut, men veldig likt mashi mesh farga jeg var vant til. Men, det ble det altså ikke!! Det ble myyye lysere enn jeg har hatt noen gang før! ble nesten platina blond bimbo-farge!! :-( jeg er såååå misfornøyd!! har vanligvis et veldig fyldig, glansfullt, blondt hår! nå ser det bare hvitt og jævlig ut! Hva skal jeg gjøre?? kan jeg gå tilbake? er det isåfall noen måte å rette opp i det på, uten å gjøre skaden verre???
OsloTwo Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 Høres ut som om du må farge striper i den fargen du ønsker eller litt mørkere enn denne...
Gjest ~Alwa~ Skrevet 20. mai 2007 #3 Skrevet 20. mai 2007 Jeg ville sett det ann noen dager, for bleka hår roer seg ofte når man bare får vasket det noen ganger. Hadde det ikke blitt noe bedre ville jeg gått tilbake og klagd.
MissJenny Skrevet 20. mai 2007 #4 Skrevet 20. mai 2007 gå tilbake og forlang at de kan legge noen mårke striper innimellom de lyse. da vil de ikke virke så lyse, men du får fint spill i håret. du bør ikke betale heller, da du ikke fikk hva du betalte for sist gang.
honey21 Skrevet 20. mai 2007 #5 Skrevet 20. mai 2007 Når man plutselig får en uvant farge på håret kan det virke litt mer ekstremt enn det det egentlig er. Kanskje du egentlig er blitt veldig fin på håret?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå