Gjest Lei av leggings Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 Jeg gikk med dette i fjor, men jeg må innrømme at jeg blir forundret når jeg ser folk på gaten med det nå. Er det ikke litt "utbrukt"?
Gjest TaraTarantell Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 ja jeg vet. slik gikk de i london sist jeg var der. det var i 2003. jeg liker det fortsatt da men det har jo vært i norge en stund og. tar bare veldig av i år. synd egentlig.
Gjest lillebøll Skrevet 20. mai 2007 #3 Skrevet 20. mai 2007 Leggings? Som i slikke skrukkegreier rundt anklene?
*Mocca* Skrevet 20. mai 2007 #4 Skrevet 20. mai 2007 Det er først nå jeg har begynt å bruke det faktisk... Ser sånn ut rundt meg også, som det er først nå det tar av her... Syntes det var utrolig deilig jeg... Jeg føler meg ikke helt vel i kjoler og slikt som er kortere, eller kjoler i det hele tatt, men med leggings under så følte jeg meg vel... så jeg håper egentlig det varer enda litt lenger jeg...
Quirky Skrevet 20. mai 2007 #5 Skrevet 20. mai 2007 Jeg er så ferdig med leggings. Gikk i det i fjor, men i år blir det ikke aktuelt.
Gjest Catwoman Skrevet 20. mai 2007 #7 Skrevet 20. mai 2007 Jeg ser mye mer av det i år enn i fjord jeg. Har lurt på om jeg gå til anskaffelse av det selv - av samme grunner som Mocca. Håper egentlig det er en trend som har kommet for å bli.
Gjest gloria Skrevet 20. mai 2007 #9 Skrevet 20. mai 2007 er også brukt på flere av visninger i årets catwalks, så tror nok ikke det er helt ut enda.
wind-up bird Skrevet 20. mai 2007 #11 Skrevet 20. mai 2007 Slutt å overse meg. Hva er leggings? nesten som stilongs.. strømpebukser som ikke har fot. De kan stoppe midt på leggen eller ned mot ankelen f.eks.
Gjest Catwoman Skrevet 20. mai 2007 #13 Skrevet 20. mai 2007 Leggings er som tights, bare at den er kortere. Mens tights går helt ned stopper leggings midt på leggen eller lenger opp.
Gjest Skya Skrevet 20. mai 2007 #14 Skrevet 20. mai 2007 Heter det leggings altså? Dette har alltid vært leggins for meg. Og de er det faktisk en stund siden jeg har sett. Sånn tights er vel nesten like my in i år som i fjor.
Gjest lillebøll Skrevet 20. mai 2007 #15 Skrevet 20. mai 2007 Heter det leggings altså? Dette har alltid vært leggins for meg. Og de er det faktisk en stund siden jeg har sett. Sånn tights er vel nesten like my in i år som i fjor. Det var det jeg trodde var leggings. Tights er slike korte, longs er slike strømpebukser uten fot.
brumma* Skrevet 20. mai 2007 #16 Skrevet 20. mai 2007 Heter det leggings altså? Dette har alltid vært leggins for meg. Og de er det faktisk en stund siden jeg har sett. Sånn tights er vel nesten like my in i år som i fjor. Det er leggings for meg også! (Og jeg så det senest på 17. mai. *grøss*) Tights kaller jeg både de som går til midt på leggen og de som går helt ned. Synes alle går med det i år, så så "ut" kan det vel ikke være. De selges jo også over alt...
Grønt blad Skrevet 20. mai 2007 #17 Skrevet 20. mai 2007 Heter det leggings altså? Dette har alltid vært leggins for meg. Og de er det faktisk en stund siden jeg har sett. Sånn tights er vel nesten like my in i år som i fjor. Kaller sånne leggvarmere, jeg... Jeg har aldri hatt sansen for leggings (tights som stopper på leggen)... Har ikke sett så mange med det hittil i år, og håper vel egentlig jeg ikke kommer til å se så mange med det heller...
Gjest Tanita Skrevet 20. mai 2007 #18 Skrevet 20. mai 2007 Jeg brukte det ifjor og kommer til å bruke de enda mer i år! Nei, det er ikke ut!
Gjest Jytte Skrevet 20. mai 2007 #19 Skrevet 20. mai 2007 Det er leggings for meg også! (Og jeg så det senest på 17. mai. *grøss*) Tights kaller jeg både de som går til midt på leggen og de som går helt ned. Synes alle går med det i år, så så "ut" kan det vel ikke være. De selges jo også over alt... Det er leggvarmere, det
Chiquita Skrevet 20. mai 2007 #20 Skrevet 20. mai 2007 Vet mange (inkludert meg selv) blander begrepene leggis og leggings. Jeg TROR leggings er slike tights-lignende saker, mens leggis er slike leggvarmere som det er linket bilde tid tidligere. Men det kan godt være at jeg blander begrepene (igjen) altså...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå