Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er billige merke klær som adidas, nike, puma. fornarina osv. i Alanya og eventuelt hovr??

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg lurer på om det er billige merke klær som adidas, nike, puma. fornarina osv. i Alanya og eventuelt hovr??

Overalt...Men,stort sett alt er fake.Du må innom skikkelige butikker for å finne orginale merke klær.

Gjest Gjest
Skrevet

Så utrolig mye teit orddeling som det er på dette forumet har jeg kanpt sett noe sted! Merke klær i Alanya - skal du sy på merkelapper da eller? Er det merkelapper du er på jakt etter eller et fint sted du kan sitte mens du syr? Hvorfor har dette idiotfenomenet bredt sånn om seg?

Skrevet (endret)
Så utrolig mye teit orddeling som det er på dette forumet har jeg kanpt sett noe sted! Merke klær i Alanya - skal du sy på merkelapper da eller? Er det merkelapper du er på jakt etter eller et fint sted du kan sitte mens du syr? Hvorfor har dette idiotfenomenet bredt sånn om seg?

:ler:

så enig,så enig!! :klappe:

Endret av Knøttet
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg lurte også på hvorfor hun skulle merke klær i Alanya.

Skrevet

Om du skal kjøpe ordentlige merker, og ikke de som er fake,er ikke prisen så mye lavere en her hjemme. Om du ikke bryr deg så mye om merket er fake eller ikke får du mye tøft til en en utrolig billig penge. Kvaliteten er så, som så. De hadde et senter ikke så langt fra havnen med ordentlige butikker som solgte fake merker. Kvaliteten på disse plaggene var langt høyere enn på det du fikk kjøpt i bodene og på markedet.

Skrevet

:ler: må vel innrømme at jeg også snoket innom fordi jeg var litt fasinert av tanken om å merke klær i alanya... *fniser*

Selv pleier jeg å merke klærne mine FØR jeg reiser vekk, om jeg er redd de skal bli borte.

men, jada, det var ikke det tråden dreide seg om..

Gjest Gjest
Skrevet

Tenkte på det samme, selv om jeg nok ikke ville skrevet det i like krasse ordelag. (Eller kanskje orde lag ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...