Gå til innhold

Faktiske bevis på at en mann KAN gjøre 2 ting samtidig

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg er kanskje det man kan kalle en tviler. Jeg tror ikke på overnaturlige ting før jeg ser dem selv. Så jeg tror de faktiske bevis på at én mann kan gjøre to ting samtidig er oppspinn. Men hvis noen vil bevise det for meg så kom igjen :briller:

-Tvileren- :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: kjæresten min prøver å overbevise meg om at han kan gjøre to ting samtidig. Så nå sitter han borte ved sin data, rister på noe krydder, beveger musa fram og tilbake, blunker med et øye og sier han kan gjøre flere ting samtidig. :hoho: Han ser utolig komisk ut :roll:

Men men, jeg er fortsatt ikke overbevist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Domlebrom

komisk ? ikke hør på det ho sier da... ho påstår at det jeg gjorde ikke var særlig nyttig ??? hva er det for tull...

Jeg rista krydderet samtidig som jeg trente på mitt håndlag med musa og fjerna no rusk jeg hadde i øyet ? er ikke dette 3 nyttige ting så vet ikke jeg... så nå må du nok ta tilbake det du sa, en ting om gangen.. viss ikke blir du forvirra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja hobbyen min er å tørke bort krydder med musa faktisk.. ikke sant bentebent ? veldig komisk å se på når det søles litt krydder på kjøkkenbenken og jeg tørker opp med musa..

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Kan bli litt sterkt for musa di da...

men pepper ska vær så bra for blodtilføringen til enkjelte vitale organer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kanskje det man kan kalle en tviler. Jeg tror ikke på overnaturlige ting før jeg ser dem selv. Så jeg tror de faktiske bevis på at én mann kan gjøre to ting samtidig er oppspinn. Men hvis noen vil bevise det for meg så kom igjen :briller:

-Tvileren- :ler:

faen at jeg ikke tok det opp på video til deg, men jeg sverger på at eksen kunne klø seg på balla mens han så på fotball.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faen at jeg ikke tok det opp på video til deg, men jeg sverger på at eksen kunne klø seg på balla mens han så på fotball.

hmm... Jeg er jo en tviler da, så det er ingen garanti for at jeg ville trodd det forde om jeg så det på video. Det kunne jo ha vært tillaget på et eller annet vis. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...
Gjest dorian

Jeg kan pelle meg i nesa, lese bok, vifte med tærne og høre på radio - samtidig!!

Hvilket utgjør syv ting, så kom ikke å si at vi menn er dumme!!!

dorian :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan  

(1)pelle meg i nesa,

(2)lese bok,  

(3)vifte med tærne  

og  

(4)høre på radio - samtidig!!

Hvilket utgjør syv ting, så kom ikke å si at vi menn er dumme!!!

dorian :ler:

Men du klarer ikke å telle samtidig eller?

Er det noe du har glemt å nevne nå eller?

:-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest dorian

Avansert humor, Lea... :ler:

Neida, men jeg greier ikke å telle og skrive samtidig - måkke legge for store forventninger på en stakkar, hell?

dorian :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg regner jo ikke deg for en vanlig mann da Dorian!

Du kan nok gjøre mange ting på en gang du.. i forhold til A4-mannen.

Og du kan jo regne hver tå da.. bare å vifte med tærne blir 10 ting!

Lea- fin på håret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...