Gjest care Skrevet 7. mars 2003 #1 Skrevet 7. mars 2003 1. Urinere + Fise 2. Se tv + Onanere 3. Gå + Klø seg på pungen 4. Gå på byen + glemme at han har dame hjemme.
Jinx Skrevet 7. mars 2003 #2 Skrevet 7. mars 2003 Det går riktlig nok rykter om en fyr som klarer å gjøre TRE ting på engang ...!!!??!!! :o Han sitter på do og leser avisen samtidig som han røyker...
Gjest care Skrevet 7. mars 2003 #3 Skrevet 7. mars 2003 Det går riktlig nok rykter om en fyr som klarer å gjøre TRE ting på engang ...!!!??!!! :o Han sitter på do og leser avisen samtidig som han røyker... Jøss, kan det være mange av den eksemplaren?
Gjest sexysadie Skrevet 7. mars 2003 #4 Skrevet 7. mars 2003 Va med denne: Passe poteter vaske gulvet og fortelle en historie samtidig..... Tror dere jeg var stolt av ham eller?
Gjest Misha Skrevet 7. mars 2003 #5 Skrevet 7. mars 2003 Røyker man på do må man sørge for at sneipen havner helt oppi doskåla etterpå. Ikke på ringen..auuuu :o (Ja, jeg har prøvd )
Midnattsol Skrevet 7. mars 2003 #6 Skrevet 7. mars 2003 Va med denne: Passe poteter vaske gulvet og fortelle en historie samtidig..... Tror dere jeg var stolt av ham eller? WoW *imponert* Altså han klarer å fortelle en historie sammenhengende?? Enkelte har det med å stoppe midt i en setning...gjøre noe annet...også står jeg der og venter... "jaaaaaaa????kommer det noe fortsettelse, eller?" og da virker det som at han kvekker til, summer seg litt før jeg hører: "åh...*kremt* jaja...JO, altså..." og SÅ kommer fortsettelsen...kanskje. Særlig min x! Slitsomme greier!
Edie Skrevet 7. mars 2003 #7 Skrevet 7. mars 2003 Va med denne: Passe poteter vaske gulvet og fortelle en historie samtidig..... Tror dere jeg var stolt av ham eller? Ta vare på han ss!
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2003 #9 Skrevet 7. mars 2003 Å pule samme type mer enn tre ganger er et nederlag. NESTE!!!!!!!!!
Gjest Embla s Skrevet 7. mars 2003 #10 Skrevet 7. mars 2003 Enkelte har det med å stoppe midt i en setning...gjøre noe annet...også står jeg der og venter... "jaaaaaaa????kommer det noe fortsettelse, eller?" og da virker det som at han kvekker til, summer seg litt før jeg hører: "åh...*kremt* jaja...JO, altså..." og SÅ kommer fortsettelsen...kanskje. Særlig min x! Slitsomme greier!
Gjest Hilde K S Skrevet 8. mars 2003 #12 Skrevet 8. mars 2003 Min mann klarte en gang å koke potet samtidig som han stekte karbonader og var vanvittig stolt av seg selv.......... De fleste menn har problemer med å tygge tyggis og tenke samtidig ! Han som sitter på do, leser avisen og røyker samtidig - husk at det bare er et rykte da ! Jeg har hørt at han bare LATER som han leser i avisen.......
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2003 #13 Skrevet 8. mars 2003 Jeg kan se aftenes utkårede dypt inn i øynene mens jeg later som om jeg bry meg om hva hun sier, når jeg egentlig tenker på hvilken unnskyldning jeg skal bruke for å slippe å overnatte, etter at jeg har fått mitt
Lemoni* Skrevet 8. mars 2003 #14 Skrevet 8. mars 2003 min partner er meget flink til å gjøre flere ting på en gang under sex! både kysse, kn***e, og bruke begge hender samtidig... da er jeg veldig fornøyd med han
Gjest sexysadie Skrevet 8. mars 2003 #15 Skrevet 8. mars 2003 Jeg kan se aftenes utkårede dypt inn i øynene mens jeg later som om jeg bry meg om hva hun sier' date=' når jeg egentlig tenker på hvilken unnskyldning jeg skal bruke for å slippe å overnatte, etter at jeg har fått mitt [/quote'] Hun på sin side satt sikkert å tenkte hvordan hun skulle få deg til å overnatte uten å måtte skreve mens hun samtidig prøvde ¨lytte henført til din samtale om fotball og øl...
Gjest Hilde K S Skrevet 8. mars 2003 #16 Skrevet 8. mars 2003 SexySadie ; Beste jeg har hørt på lenge !
Junebug Skrevet 14. mars 2003 #18 Skrevet 14. mars 2003 Men kan du sitte på do og lese avisen samtidig som du røyker, eller later du bare som du leser?
Gjest sexysadie Skrevet 15. mars 2003 #19 Skrevet 15. mars 2003 NEIDA. Jeg prater ikke om øl, jeg drikker den. Hater fotball, så det blir nok ikke så mye prat om det heller. Du snakker om å få noen til å overnatte uten å spre bena, kanskje du ikke skulle prate om ting du selv aldri har gjort SS. NESTE.... Jeg har da ofte sovet over uten å spre bena. Er vi ikke drittlei av kverulerende gjester?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå