Gå til innhold

Kaker til bryllupet

Anbefalte innlegg

Gjest Revenka
Skrevet

Med bare 6 dager igjen til bryllupet så begynner det å haste med å finne ut hvilke kaker jeg skal bake selv. Bryllupskaken er i boks. Har kakebakere som skal lage følgende kaker:

Appelsinkake

Gulrotkake

Ostekake

Daddelkake

Sachertorte

Moccakake

Verdens Beste

Marsipankake

Tenkte å lage muffins selv (greit med noe barnevennlig til barna) og en kake til. Men jeg står helt uten forslag. Hva slags kaker skal du ha?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med en sjokolademoussekake?

suksessterte

eplekake

Skrevet

Hva med en "vanlig" sjokoladekake? Litt kjedelig, kanskje. Men skikkelig godt i følge mange (?). :) Høres ut som at dere har mange gode kaker, forresten. Fikk lyst på kake :hoppe:

Skrevet

Hva med fromasjkake med frukt inni?? Den er frisk og ikke for søt...det kan være godt innimellom alle de mektige og søte kakene...

Skrevet

Aprikoskake

Daimkake (hjemmelaget iskake)

Ostekake

Disse skal vi ha

Verdens beste/Kvæfjordkake (Mamma baker)

Snickerskake (Mamma baker)

Eplekake (Svigermor baker mest sannsynlig)

Kransekake (Hotellet skaffer)

Vanlig sjokoladekake (Jeg baker)

Tiramisukake (Hotellet baker)

Bryllupskake, 2 etasjer, marsipan med syltetøyfyll (Hotellet skaffer)

Skrevet

Veldig bra at du la ut en link om bryllupskaker. Skrudde akkurat på pc for å legge inn en link om bryllupskaker. Men har ikke tenkt å bake selv det vil jeg sette bort til tanter, besteforeldre, foreldre og venner. Men har enda god tid men jeg lurte mer på hvilke kaker jeg skulle få folk til å lage. ER så mange å velge mellom.

Men kanskje du kunne laget krydderkake det er også veldig godt, enkel og grei å pynte.

Dere som har bestilt bryllupskake har får dere med bruderparet på toppen eller kommer dette utenom prisen??? De pyntene til å ha på kakene er utrolig dyre. Kjøpte just hest og kjerre og betalte 169 kroner.

Skrevet
Dere som har bestilt bryllupskake har får dere med bruderparet på toppen eller kommer dette utenom prisen??? De pyntene til å ha på kakene er utrolig dyre. Kjøpte just hest og kjerre og betalte 169 kroner.

Haha den kaketoppen jeg vil ha koster 595,- så jeg synes ikke 169 kroner var så mye. Regner med at de fleste steder kommer kaketoppen i tillegg, det er jo forskjellige typer, og dermed forskjellige priser.

Gjest Revenka
Skrevet

Vi bestilte en pasjonsfrukt mousse på nøttebunn som bryllupskake, og vi skal ikke ha figur på kaka. Skulle vi hatt det måtte det betales utenom, men vi vil heller at kaken dekkes med frukt.

Gjest =tentacle=
Skrevet

Stemmer på å plusse på en suksessterte, kransekake og fromasjkake eller terte med ekte vaniljekrem, frukt eller bær og gelelokk. Og frukt/bær i flere former ved siden av, som coulis, fruktsalat, fat med skåret frukt eller fruktcanapeer. Noen friske og syrlige alternativer gjør seg.

Skrevet

Vi får kaketoppen med i prisen. Vi velger ikke en selv. Kjøper kaken gjennom hotellet som sikkert benytter seg av en baker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...