Mia78 Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 Jeg er litt usikker paa hvordan jeg skal formulere teksten paa svarkortet. Hadde vaert kjempefint om noen kunne vise hva de har skrevet. Takk!
kathrine79 Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 Jeg er litt usikker paa hvordan jeg skal formulere teksten paa svarkortet. Hadde vaert kjempefint om noen kunne vise hva de har skrevet. Takk! Vi brukte ikke svarkort, men på eksempler fra www.bryllupsbutikken.no står det: Vil meget gjerne komme/Er desverre forhindret fra å komme i bryllupet DD.MM.ÅÅÅÅ. Hun som driver butikken er kjempehyggelig o veldig flink, tlf 22 41 26 06. Har sikkert noen tips til dere. Er der onsdag til fredag tror jeg.
Frey Skrevet 20. mai 2007 #3 Skrevet 20. mai 2007 Vi har fått ett svarkort, og teksten der var sånn ca "vi takker for innbydelsen og vi vil veldig gjerne komme".
Gjest 3llie Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 (endret) På vårt svarkort er det bilde av monogrammet vårt øverst, med en tekst under hvor det står "Svarkort bryllup 14. juli 2007" Så er det avhukingsbokser for "Vi kommer" og "Vi er desverre forhindret fra å komme" Under står det "Navn:" med to linjer å skrive på. Endret 21. mai 2007 av 3llie
Frøken eple Skrevet 24. januar 2008 #6 Skrevet 24. januar 2008 På vårt svarkort er det bilde av monogrammet vårt øverst, med en tekst under hvor det står "Svarkort bryllup 14. juli 2007" Så er det avhukingsbokser for "Vi kommer" og "Vi er desverre forhindret fra å komme" Under står det "Navn:" med to linjer å skrive på. Hva hvis bare én av to inviterte kommer?
mia83 Skrevet 24. januar 2008 #7 Skrevet 24. januar 2008 Jeg er litt usikker paa hvordan jeg skal formulere teksten paa svarkortet. Hadde vaert kjempefint om noen kunne vise hva de har skrevet. Takk! Vi har rett og slett skrevet mobilnr. til oss begge i invitasjonen, så kan de svare på sms eller tlf til den av oss det er mest naturlig å svare til. Enkelt og greit
Marge Skrevet 27. januar 2008 #8 Skrevet 27. januar 2008 Vi kommer ikke til å lage svarkort, regner med at alle kan ringe, sende sms eller mail. Jeg synes svarkort blir litt for formelt, men om jeg skulle bruke det virker det greit med slike avkrysningsbokser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå