Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 Jeg har nettopp startet med MD's rens for sensitiv hud (brukte Dermalogica før det), som jeg ble anbefalt av hudpleieren. Jeg har sensitiv hud med litt kviser....Etter at jeg begynte å bruke dette produktet, som er ca. to uker siden, har jeg fått enda mer uren hud! Har hørt at når man startet på nye produkter så kommer "skitten" først ut, og deretter blir huden finere? Er det bare en myte eller stemmer det?
ehv61 Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 Tror nok det er noe i det. Før brukte jeg hudpleie fra Lancome,men ble aldri helt fornøyd. Fant ut at det var best å bruke ting som jeg fikk anbefalt av hudpleier,. Fikk først noen prøver på Dermalogica for å teste ut om det var noe for meg. Først ble huden styggere,som du sier,men tenkte at jeg fikk gi det en sjangse og jeg ang rer ikke et sekund.Huden ble bare finere og finere. Så nå sverger jeg kun til Dermalogica og mineralsminke fra I.d.Helt topp
Quirky Skrevet 20. mai 2007 #3 Skrevet 20. mai 2007 Da jeg begynte med MD formulations ble huden mye verre før den ble fin. Ha tålmodighet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå