Gjest Gjest_Sahara_* Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 Hei! Ja, som overskriften sier- har du det? Har du hatt noen problemer pga det i ettertid? Jeg var samboer i 3 år med en som löy om absolutt alt. Fra minste lille ting til store ting. Oppdaget det först sent i forholdet, da jeg ikke i min villeste fantasi kunne tru at noen löy sånn. Skjönte ikke, og gjör det ikke fortsatt, hvorfor og hva han fick ut av det. Uansett, kom meg bort og det er nå et dröyt år siden. Alt har gått greit, men merker nå at jeg har masse mareritt om han eller der jeg blir lurt og jeg blir veldig redd for å innlede en ny relasjon. Kan jeg göre det uten å väre mistenksom, kan jeg stole på noen igen? Denne mannen löy om hva han hade spist til lunsj, hva han hade brukt opp lönna si på, hvor han var osv. Det verste var at han under hele vårt forhold hadde en annen samboer, som også trudde at hun var den eneste. Han löy og löy og löy og dro de mest utrolige historiene for å unngå å bli avslört, og hvis han ble avslört så var det alltids min feil at han hade löyet. Det var for å skone meg, for at jeg maste, for at jeg ville bli sint osv. Jeg er over 30 år og han var eldre en meg. Noen som opplevd lignende og har dere fått noen men av dette?
Lestat Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 (endret) Hei! Ja, som overskriften sier- har du det? Har du hatt noen problemer pga det i ettertid? Tja, teller småpsykotisk ondskapsfuldt kvinnemenneske med svært alternativ virkelighetsoppfattning og realitetssans ? I så fall så har jeg det, men jeg kan ikke si jeg sliter med det i ettertid egentlig. Jeg kom meg ut etter kun ett års samboerskap så det var ikke lenge nok til at hun klarte å overbevise meg om det var hodet mitt det var noe feil på. Det er litt snedig når man bor samen med slike. De lyver så overbevisende at man til slutt lurer på om det er en selv som har bommet på virkeligheten. Heldigvis så jeg gjennom det og kom meg ut... Det virker faktisk som de selv tror på det de sier. Sære greier, og sikkert nyttig lærdom. Endret 20. mai 2007 av Lestat
Ulva Skrevet 20. mai 2007 #3 Skrevet 20. mai 2007 Ja da har eg, kom meg ut etter 4 år, han laug om da meste, men eg avslørte han og han lova at han ikkje skulle lyge meir..da holdt vel i 4 uker eller noe sånt, så begynnte da på igjen, først i da små, så verre og verre. I ettertid har eg hørt at han lyger om ganske stygge ting, som om at han pulte søster mi i hagen te bestemor mi mens eg va nede og bada (bare synd han alltid bada med meg da) og at minstasøster mi på 15 e neste mann... e så gla eg kom meg vekk fra da.
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2007 #4 Skrevet 20. mai 2007 Ja, jeg var sammen med en lystløgner en gang for mange år siden. Jeg tror han må ha trodd på løgnene sine selv. jeg visste ikke om jeg skulle le eller gråte. En gang sa han at han hadde sånn kontroll over kroppen sin at han kunne få sitt eget hjerte til å stoppe...bare ved hjelp av tankekraft he he. Ellers løy han om hva han var utdannet som, hva han hadde arbeidet som osv. Han nevnte også til meg at under hans første jobb som 15-åring hadde han tjent 580 000 kr...
Grønt blad Skrevet 20. mai 2007 #5 Skrevet 20. mai 2007 Nei. Heldigvis har jeg ikke vært det, noe jeg er veldig, veldig glad for...
Noodle Skrevet 20. mai 2007 #6 Skrevet 20. mai 2007 Jeg er ikke sikker, men i ettertid så har jeg lurt på en del ting, men dette var ting som ble sagt etter bruddet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå