Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest!
Skrevet

Gøy å kunne skrive igjen som gjest. Har merket jeg har hatt lyst til å gi masse gode råd mens jeg har tittet innom mens det har vært stengt for gjesteposting. Men nå er jeg klar!

Ser det er ganske stille her:) Håper det tar seg opp snart!

Jeg lurte på hva er de beste rådene du har fått her på KG har vært.

For min del tror jeg det må være jojobaolje!

Også var det en av årsakene til at jeg ble overbevist til å prøve dermalogica som jeg er veldig fornøyd med!

Dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del har det vært sminketips fra I.d.Super.

Pluss hudpleie fra dermalogica.Super duper

Skrevet

Mineralmakeup.

Men gikk hit pga bryllupsforumet. Der har jeg fått masse å tenke på!

Skrevet

Oppdaget alle nettsidene (strawberrynet, lookfantastic, alternative-beauty). Nå er jeg stadig innom der og bestiller :sjenert:

Jeg har fått masse tips ang. shampoo, hårkurer etc.

Samme gjelder for hudpleie.

Gjest Deception
Skrevet

For meg var det helt klart nettshopping, og da spesielt Lookfantastic, samt sider som selger kontaktlinser. Når det gjelder produkter, var jeg totalt produktjunkie lenge før jeg oppdaget KG, så der skal jeg ikke legge noen skyld. :ler:

Skrevet

Nettshopping (strawberrynett, lookfantastic, skinstore osv) og det aller beste tipset; MD Formulations!!!

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Mineralmakeup og Dermalogica.

Skrevet

Nettshopping, Mineralmakeup, MD Formulations + generelle triks :)

Skrevet
Gøy å kunne skrive igjen som gjest. Har merket jeg har hatt lyst til å gi masse gode råd mens jeg har tittet innom mens det har vært stengt for gjesteposting. Men nå er jeg klar!

Hvorfor har du ikke bare registrert deg, da? :)

Men for å svare på spørsmålet ditt: Jeg er som mange andre glad for å ha oppdaget mineralmakeup gjennom dette forumet. Og forresten også diverse Redken hårprodukter.

Skrevet
For meg var det helt klart nettshopping, og da spesielt Lookfantastic, samt sider som selger kontaktlinser. Når det gjelder produkter, var jeg totalt produktjunkie lenge før jeg oppdaget KG, så der skal jeg ikke legge noen skyld. :ler:

Har du blitt tipset om en side som selger kontaktlinser rimelig??

For meg har nok et av de beste tipsene vært mandelolje, dessuten har jeg fått utvidet netthandelerfaringene min grunnet KG.

Gjest Gjest_croc_*
Skrevet

Nettsider hvor jeg har fått kjøpt meg billige crocs :)

Skrevet

Mineralsminke, Dermalogica, jojobaolje og MD formulations.

For ikke å glemme lookfantastic.

Gjest Fjellsippa
Skrevet
Oppdaget alle nettsidene (strawberrynet, lookfantastic, alternative-beauty). Nå er jeg stadig innom der og bestiller :sjenert:

Jeg har fått masse tips ang. shampoo, hårkurer etc.

Samme gjelder for hudpleie.

Samme her. I tillegg til tips om å skrive etter crocs.

Gjest Tanita
Skrevet

Det er mange, men det er lenge siden nå så jeg husker ikke det beste kanskje, men ett godt tips var å kjøpe en spesiell Lee-bukse (ja, det er lenge siden!) og den var favorittbuksa lenge.

Skrevet

Hmm.. Mineralsminke og Moom voks som jeg kan komme på i farten :)

Skrevet

Fikk for noen år siden tips om en shampo (Selukos) for klør/utslett i hodebunnen og den har virkelig hjulpet på "problemet".

Har også fått tips om shampo, lookfantastic......... sikkert mer som jeg ikke husker :sjenert:

Skrevet

Mineralsminke, jojobaolje, strawberrynet..

Skrevet

Hemp-kremen fra Body Shop! (Den var ukjent for meg og ble redningen i vinter da huden min slo seg totalt vrang).

Ellers har jeg fått dyp innsikt i utallige varianter av mineralmakeup :)

Gjest Deception
Skrevet
Hemp-kremen fra Body Shop! (Den var ukjent for meg og ble redningen i vinter da huden min slo seg totalt vrang).

Den reddet meg, også. Huden min flasset i vei, men denne er super. :) Den blir garantert kjøpt om igjen neste vinter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...