Gå til innhold

HJELP MEG !!!

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har klart å gjøre det helt store.

Jeg bruker for tiden ikke prevensjon og natt til lørdag så hadde jeg sex.

Jeg trenger en angre pille...

Jeg ønsker ikke å bli gravid, så jeg lurer på om noen kan fortelle meg om denne pillen.

Trenger man resept eller.... hva den koster osv.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

er det ingen som kan hjelpe meg da det haster litt......

please

Gjest Anonymous
Skrevet

nei, du trenger ikke resept, bare finn et åpent apotek og løp og kjøp.

Gjest Anonymous
Skrevet

takk for svaret

nå har jeg fått kjøpt de.

men jeg kommer til å være forsiktig med kondom..

skal nok finne meg noe annet å bruke.

hilsen meg

Skrevet

Hvorfor bruker dere ikke kondom??!?!?!?!

En dag sitter dere der( eller ligger... whatever) og angrer noe jævlig...

Skrevet

Hvis du hadde sex med en tilfeldig så må du også gå og sjekke om du har fått kjønnsykdommer. Er mye klamydia ute og går og det kan du ha lenge før du merker noe- +du kan bli sterril.12

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei igjen

Tenkte bare å oppklare litt her.

Jeg hadde sex med min faste elsker gjenomm de tre siste årene.

Vi pleier ikke å bruke kondom da jeg normalt tar p sprøyten. Har av ymse grunner ikke tatt den nå og har som følge av det ingen prevensjon.

Vi begynte med kondom men den første sprakk og etter en stund med nr 2 fant vi ut at det fikk bare stå til og tok sjansen på å hoppe av i svingen.

Det gikk heller dårlig og situasjonen ble at jeg trengte dette for å berolige meg med at jeg ikke er blitt gravid.

Da det å få et til barn til verden ikke er noe noen av oss ønsker nå.

Så jeg har ingegn kvaler for noe smitte fare eller annet, bare et ønske om å slippe å få flere barn i vår nåværende situasjon.

Hilsen meg

Skrevet

*leste innelggget mitt* Bare så det er sagt så var jeg ikke sint da... kunne vel "leses" slik. icon_smile.gif

blir bare så oppgitt over at folk ikke bruker kondom med totalt ukjente. Egentlig burde vi vite bedre tilogmed med de "kjente" vi har sex med... så det så!

• 3 år senere...
Skrevet

Vet dette svaret kommer altfor sent, men bare svarer på spørsmålene dine nå, hvis noen andre skulle ha det samme problemet. Angrepille får man tak i på alle apoteker, til dere som bor i Oslo så kan det være nyttig å vite at apoteket på Jernbanetorget er nærmest døgnåpent. Koster mellom 120 og 150 kr. For de under 18 tror jeg det er, så kan dere få det gratis på en helsestasjon for ungdom. De finner dere fort ut av hvor ligger, hvis dere bare spør litt rundt.. Og husk, ikke bruk angrepille som prevensjon det bare fucker opp kroppen! :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...