Kitsune Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 Er det noen som vet hvordan jeg kan skaffe meg en ting fra www.perfecthome.no uten å gå om homepartyselger? Vil gjerne ha te-skrinet..
Helen Skrevet 19. mai 2007 #2 Skrevet 19. mai 2007 Tror det blir veldig vanskelig å få tak i det uten å gå gjennom en selger fra Perfecthome. Du kan jo prøve å aventere etter på finn.no, kanskje noen har et de vil selge. Men hvorfor vil du ikke gå gjennom en selger da? De er ikke farlige, ikke blir du presset til å kjøpe noe mer heller (tror jeg da....).
Gjest merete Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Hei. Ser at du ønsker å kjøpe perfecthome sitt te skrin. Du må nok kjøpe via en forhandler for perfecthome men du forpliktrer deg ikke til noe mer kjøp heller ikke til å ha party. Hvis man er vertinne for et party har man vertinne fordeler ved at man får en gratis avtale gave og mulighet til å kjøpe inntil 4 prod til halv pris avhengig av salg. Men om man bare ønsker å kjøpe et produkt så er det selvfølgelig helt greit. Se mer info på perfecthome.no. Jeg er forhandler for perfecthome i Bergen og du må gjerne ta kontakt med meg om du ønsker at jeg skal bestille for deg. lykke til . Mvh merete
Gjest merete Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Hei. Ser at du ønsker å kjøpe perfecthome sitt te skrin. Du må nok kjøpe via en forhandler for perfecthome men du forpliktrer deg ikke til noe mer kjøp heller ikke til å ha party. Hvis man er vertinne for et party har man vertinne fordeler ved at man får en gratis avtale gave og mulighet til å kjøpe inntil 4 prod til halv pris avhengig av salg. Men om man bare ønsker å kjøpe et produkt så er det selvfølgelig helt greit. Se mer info på perfecthome.no. Jeg er forhandler for perfecthome i Bergen og du må gjerne ta kontakt med meg om du ønsker at jeg skal bestille for deg. lykke til . Mvh merete
Gjest Gjest_Sandra_* Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 (endret) Er det noen som vet hvordan jeg kan skaffe meg en ting fra www.perfecthome.no uten å gå om homepartyselger? Vil gjerne ha te-skrinet.. Heisann! Har du fått tal i te boksen enda? Skjønner det kan være slitsomt å bli kontaktet av selgere. Har jus blitt forhandler selv på hobby basis, men før valget ble gjort var det fler som kontaktet meg... jeg tar imot mange bestillinger over tlf, mld fra de som ikke ønsker å ha party. jeg holder til på sørlandet visst du skulle ha lyst på noe.. Visst ikke kan e sikkert finne en i ditt nærområdet... Uforpliktende mail, ingen tlf oppringing fra meg... XXXXX @ XXXX.XXX Mailadresse er slettet - Reglene Titti73 mod Endret 13. desember 2007 av Titti73
trulta_ Skrevet 6. november 2008 #6 Skrevet 6. november 2008 Finnes prislisten til perfecthome på nett???
Gjest Rampolina på kveldsvakt! Skrevet 6. november 2008 #8 Skrevet 6. november 2008 Finnes prislisten til perfecthome på nett??? Nope.
trulta_ Skrevet 7. november 2008 #9 Skrevet 7. november 2008 Noen som vet hva 7141,9184 og 1535 koster? Husker ikke helt hva den tredje tingen er.
Gjest SivMaria Skrevet 12. november 2008 #10 Skrevet 12. november 2008 Noen som vet hva 7141,9184 og 1535 koster? Husker ikke helt hva den tredje tingen er. 7141: Lykt, brunsort m/sotet glass, kr 1198,- 9184: Jernstake for vegg, 2 pk, kr 549,- 1535: Serviettholder, kr 198,-
Gjest Gjest_Silje_* Skrevet 29. november 2008 #11 Skrevet 29. november 2008 Hei! Jeg er Perfect Home-forhandler, fra Hedmark. Hvis dere vil vite priser, gå inn på perfecthome.no så kan du se katalogen digitalt. Mvh Silje
Gjest Gjest_Bambi_* Skrevet 2. desember 2008 #12 Skrevet 2. desember 2008 Er det noen som vet hvordan jeg kan skaffe meg en ting fra www.perfecthome.no uten å gå om homepartyselger? Vil gjerne ha te-skrinet.. Hei. Jeg går på finn.no (tast inn Perfect home). Der finner du alltid mengdevis av Perfect Home varer som selges -gjerne av selgere som postlegger varene mot oppkrav. Jeg har aldri opplevd at de i ettertid har ringt for å mase om å arrangere/verve meg..! Jeg elsker Perfect Home varene, men er heller ikke interessert i homeparty's. Jeg har hatt stor suksess med å gjøre det slik!
linel Skrevet 4. desember 2008 #13 Skrevet 4. desember 2008 (endret) Her finner du prisliste: http://www.perfecthome.no/pdf/Norskkunde08.pdf Er priser gjeldende til august -08, men du får jo hvertfall en ca.pris:) Endret 4. desember 2008 av linel
Moens Skrevet 16. februar 2015 #14 Skrevet 16. februar 2015 Gammel tråd, men jeg er forhandler som kan hjelpe:)
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #15 Skrevet 16. februar 2015 Gammel tråd, men jeg er forhandler som kan hjelpe:) Kjære deg...! Tråden er åtte (!) år gammel og det er syv år siden det sist var aktivitet i den... Trenger jeg egentlig å si noe mer? Bortsett fra at det ikke er lov å reklamere her inne!Anonymous poster hash: dc2ea...6dc 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå