Gå til innhold

Ryggmargsbetennelse

Anbefalte innlegg

Gjest Lanyah
Skrevet

... òg hva gjør en i ettertid når en har fått vite at en har det?

Jeg fikk vite av min nevrolog lege at jeg kunne ha ryggmargsbetennelse..., å da fikk jeg jo 1000 spm. inni meg, har hørt det kan være alvorlig..., blir skremt jeg...!

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Lanyah
Skrevet (endret)

Så her sitter jeg..., fikk nett brev i posten om at jeg skal "innlegges" på dagpost på Haukeland...? Hva betyr det?

Noen som vet? Jeg har ikke fått noe som helst informasjon. Synst det er utrolig dårlig gjort...! Skal være der 2 dager før jeg slutter på skolen min..., hva skal jeg gjøre da? utsette det? Eller, vil det ta månedsvis?

Vet ikke hva som er galt med meg, òg om jeg har ryggmargsbetennelse, vil jeg vite det!

Endret av Lanyah
Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg synes det er VELDIG rart at du ikke har fått noe mer informasjon. Er det lenge til du skal legges inn?

Dagpost vil si at du får komme hjem på kvelden.

Ryggmargsbetennelse KAN føre til mer alvorlige komplikasjoner, såvidt jeg kan lese av nettet også lammelse. Behandlingen bør nok derfor starte rimelig raskt. Behandlingen ser ut til å være kortisonsprøyter.

Det kalles også immunbetennelse i ryggmargen.

Dessverre fant jeg ingen utfyllende linker til deg, men jeg anbefaler deg å ringe til sykehuset og be dem om å gi deg informasjon du har både krav på og bruk for.

Jeg vil gjerne understreke at dette er det jeg har lest meg til på nettet - jeg er på ingen måte noen lege eller kjenner sykdommen på noen måte fra før.

Her er søket fra google:

http://www.google.no/search?q=ryggmargsbet...art=10&sa=N

Gjest Lanyah
Skrevet

Jeg skulle komme klokken 10 den 19. juni...! Så det er ikke så lenge til, men er så dumt at jeg går på skolen da, går jo privat skole òg har betalt en del for å gå der.

Jeg lurer på om jeg skal ringe, ja! Synst ikke det er så gøy å ikke vite noe som helst...

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg synes du skal ringe og fortelle det med skolen også. Hvis det kan vente til 19. juni så kan det vel vente et par dager til også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...