Kath Skrevet 19. mai 2007 #2 Skrevet 19. mai 2007 Broren min feirer 10 års bryllupsdag til høsten og har fått signaler fra sin kjære om at hun forventer at han finner på noe i den anledning. Er det noen som har noen gode tips, gjerne litt romantisk. Jeg henger meg på denne! Mamman min og stefaren min har 10 års bryllupsdag den 24. mai Jeg aner ikke hva vi barna skal finne på?
Kosemose Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2007 (endret) H Endret 1. mai 2008 av Kosemose
Gjest brud95 Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Håper vi får noen gode ideer snart da! Vi feiret 10 årsdag for to år siden, jeg ga min kjære et fallskjermhopp(tandemhopp). Egentlig ble jeg veldig skuffet da jeg ikke fikk noe, men selvføgelig et skalkeskjul. Han skaffet barnevakt til kvelden og ordnet det slik at vi fikk bryllupsmenyen vår servert på et av byens beste resturanter. Så dagen endte med å bare være oss to, men det var veldig romantisk.
evilla Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Overrask med en weekend tur...det hadde jeg hvertfall blitt veldig glad for! Eller bestill bord på restaurant for bare dere to eller for hele familien...
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2007 #7 Skrevet 27. juli 2007 Vi skal feire med stor vennefest og vi skal ha på oss det vi hadde på oss når vi giftet oss.
Starfish Skrevet 27. juli 2007 #8 Skrevet 27. juli 2007 Vi feirer 5 års bryllupsdag nå på sensommeren og har invitert gamle og nye venner til fest. Lurer litt på om jeg ikke skal se om det lar seg gjøre å bestille en liten weekend tur til oss i løpet av høsten.
Gjest Blondie65 Skrevet 27. juli 2007 #9 Skrevet 27. juli 2007 Når man planlegger overraskelse for andre er det kanskje lurt å tenke på om det er noe man vet de alltid har hatt lyst til men ikke fått til? Jeg vet om noen som spanderte sydentur på jubilantene uten å fortelle at alle barna og barnebarna kom til å dukke opp. Så da de ankom hotellet var det "surpriiiiiiiize". Har vært med å geleide person med bind for øynene til overraskelsesfest på restaurant jeg, der hele halve vennegjengen, slekt og mer til var samlet. Kanongøy med hemmelige telefoner i forkant og sniking av innbydelser i andres lommer og klarte å holde ALT hemmelig helt til dagen.
Pastor Knut Skrevet 27. juli 2007 #10 Skrevet 27. juli 2007 (endret) Broren min feirer 10 års bryllupsdag til høsten og har fått signaler fra sin kjære om at hun forventer at han finner på noe i den anledning. Er det noen som har noen gode tips, gjerne litt romantisk. Tja, et ekteskapsjubileum der man symbolsk gifter seg på nytt, kanskje? Vigselsritualet bestemmer man selv - eller man kan bruke det samme som man brukte for ti år siden. Noen kirkesamfunn, som f.eks. Unitarkirken, har ritualer for dette og stiller med prest som forretter. Gratis. Endret 27. juli 2007 av Pastor Knut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå