Gjest tja... Skrevet 7. mars 2003 #1 Del Skrevet 7. mars 2003 Hei, noen som kan fortelle meg om det er noe farlig å svelge sæd/utløsning under oralsex? Kan man bli gravid av det?? dumt spørsmål ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gutt_1982 Skrevet 7. mars 2003 #2 Del Skrevet 7. mars 2003 ... det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar... Nei - det er ikke farlig og du kan ikke bli gravid av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Misha Skrevet 7. mars 2003 #3 Del Skrevet 7. mars 2003 Bedre å spørre enn å gruble Nei, du kan ta det med ro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tja.. Skrevet 7. mars 2003 #4 Del Skrevet 7. mars 2003 deilig å høre det az... da kan jeg ta det med ro.... takk dere!!! Ha en god helg til dere og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 7. mars 2003 #5 Del Skrevet 7. mars 2003 nok et eksempel på at det er nødvendig med bedre seksual-undervisning på skolen... ikke vondt ment til deg tja. bra å spørre om det man lurer på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. mars 2003 #6 Del Skrevet 8. mars 2003 Hei, noen som kan fortelle meg om det er noe farlig å svelge sæd/utløsning under oralsex? Kan man bli gravid av det?? Trodde faktisk ikke det gikk ann å være så lite opplyst i våre dager! Du burde nok før du har sex bli litt mere opplyst om flere ting når det gjelder det å ha et samleie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 8. mars 2003 #7 Del Skrevet 8. mars 2003 Annie, hvis du hadde fulgt med litt så hadde du sett at dette ikke handlet om et samleie... W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. mars 2003 #8 Del Skrevet 8. mars 2003 Hun kommer dit også, og DA burde hun vite litt mer om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 8. mars 2003 #9 Del Skrevet 8. mars 2003 Sex er ikke nødvendigvis samleie - og jeg er enig i at her må det mer opplysning til. Bra at man spør, og klart det ikke er dumme spørsmål, kun dumme svar, som gutt 1982 sier. Men dette er absolutt et godt eksempel på at mange er altfor tidlig ute med å ha sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 8. mars 2003 #10 Del Skrevet 8. mars 2003 Egentlig burde vi gjøre som engelskmenn motivere ungdom til mer oralsex for å hindre graviditeter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 9. mars 2003 #11 Del Skrevet 9. mars 2003 Hei, noen som kan fortelle meg om det er noe farlig å svelge sæd/utløsning under oralsex? Kan man bli gravid av det?? dumt spørsmål ikke sant? Hvor gammel er du?? :-? Selvfølgelig blir man ikke gravid av det. Vi snakker to forskjellige systemer, her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 9. mars 2003 #12 Del Skrevet 9. mars 2003 Skjerp dere litt nå!! Hvor opplyste var egentlig vi da vi var 14-15-16-17 år og vi var helt i begynnelsen av dette med sex/forholde oss til gutter på en fysisk måte? Selvom noen her inne spør om man kan bli gravid av å svelge sæd -så for all del: latterliggjør ikke. Og iallfall ikke moraliser! Så en liten tilleggsopplysning: Man blir som kjent ikke gravid av å svelge sæd. I tilegg er sæd veldig sunt. Inneholder masse masse næringsstoffer. Så det å svelge sæd er ikke farlig i det hele tatt -snarere tvert i mot! Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 9. mars 2003 #13 Del Skrevet 9. mars 2003 Nelle, husk at ungdom er mer avanserte enn dengang du var usikkelig småpike. Cumswapping og venninnesex har omtrent blitt en fast inventar når man har sex. For å svare seriøst på spørsmålet, en befrukting forutsetter at sædcellen kobles med eggcellen, og den befinner seg langt inn i skjeden ved livmortappen. W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 9. mars 2003 #14 Del Skrevet 9. mars 2003 For å svare seriøst på spørsmålet, en befrukting forutsetter at sædcellen kobles med eggcellen, og den befinner seg langt inn i skjeden ved livmortappen. W Er du sikker på at det er der eggcellen befinner seg..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 9. mars 2003 #15 Del Skrevet 9. mars 2003 Selvsagt er jeg ikke sikker på noe som helst for jeg glemte et par andre forutsetninger... eeh... eggcellen ligger i livmoren.... noen timer i måneden.... Den kan jo egentlig være hvor som helst i skrevet til dama når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 10. mars 2003 #16 Del Skrevet 10. mars 2003 Selvsagt er jeg ikke sikker på noe som helst for jeg glemte et par andre forutsetninger... eeh... eggcellen ligger i livmoren.... noen timer i måneden.... Den kan jo egentlig være hvor som helst i skrevet til dama når jeg tenker meg om. Ja, men det er ikke overalt den kan bli befruktet.... Det blir den på vei fra egglederen til livmoren. Befruktet egg skal så feste seg til veggen i livmoren, hvor da fosteret utvikler seg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 10. mars 2003 #17 Del Skrevet 10. mars 2003 Samma det vel, den er iallfall ikke i munnen/svelget/magesekken/tarmen, hvor alt du svelger har en tendens til å ta veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 10. mars 2003 #18 Del Skrevet 10. mars 2003 Helt ufarlig er det ikke akkurat, kjønnssykdommer kan jo smitte på den måten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 11. mars 2003 #19 Del Skrevet 11. mars 2003 kan man bli gravid hvis man kysser en gutt som er i stemmeskifte hvis man har mensen? Denne problemstillingen fant jeg i ett eldgammelt nr av Romantikk. Må innrømme jeg flirte rått men samtidig; i ettertid så synes jeg er litt tragiskt at de var så uopplyste seint i 70 - åra. Men det var nok sendt inn på fleip... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 11. mars 2003 #20 Del Skrevet 11. mars 2003 Jeg husker denne fra romantikk eller Starlet: "jeg er en jente på 13 (?) som ikke har fått mensen enda, men jeg blør neseblod ca en gang i mnd. kan det være at..." Tenk de barna hun vil få: Snørrunger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå