Gjest Chrizzy Skrevet 1. juni 2007 #41 Skrevet 1. juni 2007 hvorfor skriver du det her da? "Jeg vet om et bra forum men jeg sier det ikke bort ædda bædda" Gratulerer, du har vunnet prisen for det dårligste svaret på ts sitt spørsmål
Gjest Chrizzy Skrevet 1. juni 2007 #42 Skrevet 1. juni 2007 Jeg vet om et kjempebra forum, men vil ikke fortelle om det her, for vi er passe mange og en sammensveiset gjeng som ikke trenger helt "utenforstående". Fakta Morgana trives ikke jeg på. Ja, det er fint at du skriver det, fordi det er også en del av "forumverdenen", det er sikkert artig å være på et slikt sted på nettet også.
Gjest Silmarill Skrevet 1. juni 2007 #43 Skrevet 1. juni 2007 Vel, jeg synes ikke ditt innlegg er så mye å skryte av heller. Det inlegget du sikter til var jo referert ut fra hva en bruker skrev da - du godeste :dåne: Dette er jeg enig i var dumt. Hvorfor spørre etter forum hvis du selv har et forum du ikke vil fortelle om. Barnslig spør du meg. Vedkomende som skrev som gjest Miloino skrev i gåsetegn det en bruker skrev fordi h*n syns det var teit å skrive det - skjønte du ikke det????
Gjest bada Skrevet 1. juni 2007 #44 Skrevet 1. juni 2007 Det inlegget du sikter til var jo referert ut fra hva en bruker skrev da - du godeste :dåne: Jeg må innrømme at jeg ikke helt skjønner hva du mener - om du er enig med meg eller om du sier imot meg. (Jeg har imidlertid en mistanke om at du er uenig i innlegget mitt.) Uansett - kan du oppklare litt?
Gjest Bellatrix Skrevet 1. juni 2007 #47 Skrevet 1. juni 2007 Hehe, hva mener du? Bare at det er artig med en god gammeldags kgmisforståelselskrangel. "Det innlegget var unødvending", "Det var ditt også", "iDitt var mer unødvendig enn mitt", pappaen min er stekre enn pappaen din", "pappa kjører brannbil"...
Gjest bada Skrevet 1. juni 2007 #48 Skrevet 1. juni 2007 Bare at det er artig med en god gammeldags kgmisforståelselskrangel. "Det innlegget var unødvending", "Det var ditt også", "iDitt var mer unødvendig enn mitt", pappaen min er stekre enn pappaen din", "pappa kjører brannbil"... Men ingenting er artigere enn det! Så jeg får ta fram popcornet selv også. Eller kanskje en is nå som det snart er sommer.
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2007 #49 Skrevet 1. juni 2007 "pappa kjører brannbil"... Herregud, ikke enda en tråd om sex og mens!
Gjest Bellatrix Skrevet 1. juni 2007 #50 Skrevet 1. juni 2007 Men ingenting er artigere enn det! Så jeg får ta fram popcornet selv også. Eller kanskje en is nå som det snart er sommer. Ja, is er godt i sommervarmen.
*Zoe* Skrevet 14. juni 2007 #51 Skrevet 14. juni 2007 Lurer på om noen vet om noen andre bra forum, helst norske? Skal ikke forlate kvinneguiden altså, men kjekt med litt variasjon Det kommer litt an på hva du er ute etter. Som generelt diskusjonsforum er Nettkafeen, Nettpraten og DOL bra. Vil du ha orden på hus og hjem kan fora som Bli Inspirert og Frustrerte fruer kanskje være av interesse. Er det selvutvikling du er ute etter, så finnes det forum for akkurat det også. Selvrealisering. Er du interessert i foreldreforum er Mammanett, Foreldreportalen og Nybaktmamma. Er det bøker som er den store interessen finnes det også noe. Fantasyforumet er rettet mot de som liker den sjangeren, mens Bokprat ser ut til å være et mer generelt litteraturforum. Forum for moteinteresserte, Fitnessprat, dyreeiere og så videre. Er det et lukket forum du er ute etter finnes det forskjellige fora for det også. Hemmelige, ForumForum, Mingle og Shnappi er bare noen få. Om du googler etter forum kan det være lurt å google etter navnet på en forumpakke, som for eksempel vbulletin. Gjør du det og velger norske sider, så får du opp mange forskjellige norske fora. Lykke til.
caroprins Skrevet 14. juni 2007 #52 Skrevet 14. juni 2007 nå har jeg linket meg inn på alle de forskjellige forum som kom opp i denne tråden her og funnet ut at jeg i alle fall holder meg her på KG. Men for alle hundeinteresserte så vil jeg anbefale Canis da.
*Zoe* Skrevet 15. juni 2007 #53 Skrevet 15. juni 2007 Her på kvinneguiden har man det meste samlet på et sted. Det kan være en fordel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå