ATV Skrevet 21. mai 2007 #21 Skrevet 21. mai 2007 Jeg vil tro SOL leder. Godt hjulpet av at de liker å fremstå som seriøse + et par brukere. poenget på asylet er at der er det ingen som framstår som utrolig seriøse, det fleipes med alt og alle.
Gjest lillebøll Skrevet 21. mai 2007 #22 Skrevet 21. mai 2007 poenget på asylet er at der er det ingen som framstår som utrolig seriøse, det fleipes med alt og alle. Noe av grunnen er vel og at vi er så få der inne. Man blir en lten gjeng i forhold til en hel flokk slik som her.
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2007 #23 Skrevet 21. mai 2007 Her er mange, men nesten ingen som har noe spennende å melde. Det skuffer meg.
ATV Skrevet 21. mai 2007 #24 Skrevet 21. mai 2007 jeg har noe spennede og melde, skreiv klagebrev til banken siden nettbanken har blitt så utrolig tungvindt og bruke etter at de gjorde om den (den fungerte bra før, men kunne vist bli bedre), så nå sitter jeg og funderer på om det er jeg som ikke forstår teknologiske fremskrit, at jeg har blit så bortskjemt at lit ekstra jobb gjør meg iretert eller om jeg har et så kjedelig og ensformig liv at det faktisk er slik jeg kan ta meg tid til og iretere meg over? kan jo og være at banken ikke ønsker nettkunder siden de ikke tener nokk penger på de? forsat like skuffet?
Latee Skrevet 21. mai 2007 #26 Skrevet 21. mai 2007 Noen som vet om et amerikansk forum i samme gate som kvinneguiden?
Serene Skrevet 22. mai 2007 #28 Skrevet 22. mai 2007 (endret) Hvis du er næringsdrivende eller planlegger å starte opp, kan du sjekke ut feks www.grunderforum.net Endret 22. mai 2007 av Serene
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2007 #31 Skrevet 22. mai 2007 http://vegetarforum.net/forum/YaBB.pl Er ikke så verst, men naturlig nok noe smalt.
Anglofil Skrevet 22. mai 2007 #32 Skrevet 22. mai 2007 (endret) For de filminteresserte; filmforumet.no Pratekompaniet Ellers er jeg for det meste på utelandske forum i tillegg til disse - og KG selvsagt. Mvh Yvonne Endret 22. mai 2007 av yvonne
Anglofil Skrevet 22. mai 2007 #33 Skrevet 22. mai 2007 (endret) Noen som vet om et amerikansk forum i samme gate som kvinneguiden? Hvis du er glad i film/tv, litteratur, lyrikk, kultur, språk + generell diskusjon, så er kanskje C19 forumet for deg. Forumet er britisk, men har medlemmer fra hele verden. Det er rundt 4000 brukere, så ganske stort også. En god del aktivitet. Forumet er delt opp i 'Forum information' - med 4 tilhørende forum, 'General' - med 11 tilhørende forum, 'The Book Club' - med 6 tilhørende forum, 'The Writers Forum' - med 7 tilhørende forum, 'Entertainment' - med 7 tilhørende forum og 'North and South General' - med 6 tilhørende forum. Ellers har man jo TV.com, der man kan diskutere alt fra tv-serier til generelle saker og ting. Amerikansk forum. Og sist men ikke minst; Roobarb's DVD forum - mye film og dvder, men også veldig mye annet rart. Britisk forum. Mvh Yvonne Endret 22. mai 2007 av yvonne
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2007 #34 Skrevet 24. mai 2007 Salam er det mest lærerike diskusjonsforumet, flere som uttaler seg om andres tro bør ta en tur eller flere inn dit og faktisk lære litt om det de ikke har peiling på.
Gjest Gjest_Stine_* Skrevet 25. mai 2007 #35 Skrevet 25. mai 2007 Her finner dere mange bra forum: http://www.forumkatalogen.no
Gjest Gjest_tortilla_* Skrevet 26. mai 2007 #36 Skrevet 26. mai 2007 www.big-boards.com her finner du en liste over ALLE de største forumene på internett... KG er inkludert
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2007 #37 Skrevet 27. mai 2007 For de overvektige: http://xxl.diskusjonsforum.no/index.php?mf...&mforum=xxl For de Ufrivillig barneløse: http://onskebarn.no/forum/
Gjest Miloino Skrevet 1. juni 2007 #38 Skrevet 1. juni 2007 Jeg vet om et kjempebra forum, men vil ikke fortelle om det her, for vi er passe mange og en sammensveiset gjeng som ikke trenger helt "utenforstående". Fakta Morgana trives ikke jeg på. hvorfor skriver du det her da? "Jeg vet om et bra forum men jeg sier det ikke bort ædda bædda" Gratulerer, du har vunnet prisen for det dårligste svaret på ts sitt spørsmål
Gjest bada Skrevet 1. juni 2007 #39 Skrevet 1. juni 2007 hvorfor skriver du det her da? "Jeg vet om et bra forum men jeg sier det ikke bort ædda bædda" Gratulerer, du har vunnet prisen for det dårligste svaret på ts sitt spørsmål Vel, jeg synes ikke ditt innlegg er så mye å skryte av heller.
Gjest Gjest_eline_* Skrevet 1. juni 2007 #40 Skrevet 1. juni 2007 Vel, jeg synes ikke ditt innlegg er så mye å skryte av heller. Dette er jeg enig i var dumt. Hvorfor spørre etter forum hvis du selv har et forum du ikke vil fortelle om. Barnslig spør du meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå