Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har et program som gjør at jeg kan ringe via internett (voipstunt) kan jeg bruke koble til en trådløs telefon og bruke den istedenfor å bruke headsett? Hvordan kan det gjøres i såfall?

Takk på forhånd.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Har et program som gjør at jeg kan ringe via internett (voipstunt) kan jeg bruke koble til en trådløs telefon og bruke den istedenfor å bruke headsett? Hvordan kan det gjøres i såfall?

Takk på forhånd.

Tror du kan bruke ett eller annet SIP adapter (IPtelefon adapter, glem telenor sine, det er renspikka steinalder), instruksjoner finner du her.

Så du trenger ett adapter hvis du ikke har det fra før, f.eks ett eller annet fra grandstream, eller linksys (sipura f.eks). Det er endel voip leverandører som leverer slike adaptere. Problemet er vel egentlig å få tak i slike adaptere i "løs vekt", dvs uten å gå omveien om ett voip abbonement..

Fant ihvertfall ett her: Best-buy.no, samme adapteret på denne siden.

Men om det vil funke, se det aner jeg ikke. Forbered deg ihvertfall på å sette deg inn i mange tekniske detaljer for å få det til..

Her er det noen som diskuterer oppsett for ett Sipura (Linksys adapter) fra Telio.

Ellers ville jeg søkt/bladd litt rundt på diskusjon.no, f.eks søk etter sipura

Lykke til ! Får du ting til å funke skal jeg spandere en stor bløtkake på deg ! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...