Gjest lillebøll Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 I min familie lider alle av en eller annen form for allergi. Mitt minste barn har vært plaget mye og av erfaring vet vi at han reagerer på katt. Han får da ofte luftsveiplager og kan få lungebetennelse opp til en gang i måneden dersom han bor med katt. Legen kunne ikke vise til at katt var et problem, men all erfaring sier det, selv om prøvene ikke viste noe. Nå har far en dagmamma til barnet som har fem katter. Siden legen sa barnet ikke reagerer på katt, mener han det ikke er noe problem. Nå har også far fått seg kattunge. På denne måten vil nå barnet utsettes for katt over 50 prosent av tiden og jeg er redd han skal bli syk igjen. Jeg mener at ungen bør holdes unna katter da jeg har erfaring med at han blir syk. Er andre ting han reagerer på og, og far heller vis mot at det er noe annet. Når barnet blir sykt må han bruke astmamedisin og jeg mener det må da være bedre å ikke friste sjebnen på denne måten. Og allergien vi har i familien er såpass alvorlig. Ikke snakk om rennende nese, men sjokk og pustestans. Jeg er sikkert litt hysterisk men jeg er redd allergien skal få utvikle seg videre dersom barnet blir utsatt for katter så å si hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå