spinnvil Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 Tenkte å vokse beina til sommeren, og lurer på hvor lenge må man spare før hårene er lange nok til at voksen tar dem? Og hvor lenge holder beina seg hårløse? Og er det sykt vondt å vokse under armene? Og hvilken pris ligger voksing på? Greit å vite sånn ca når man sjekker ut flere salonger, regner med at prisene kan variere ganske mye (som med alt annet).
Quirky Skrevet 20. mai 2007 #3 Skrevet 20. mai 2007 (endret) Nå er jeg ikke helt oppdert på priser, men her er prislisten til wah wah. http://www.wahwah.no/index.php?option=com_...4&Itemid=80 Endret 20. mai 2007 av Quirky
OsloTwo Skrevet 20. mai 2007 #4 Skrevet 20. mai 2007 Lengden på håret er jeg ikke helt sikker på, eller priser. Sjekk ulike salongers pris. Men vondt? Jeg hadde en venninne som stadig snakket om hvor ekstremt vondt det er å vokse. Jeg gruet meg i ÅREVIS før jeg tok motet til meg. Vondt? Omtrent som å rive av et plaster. jeg venter egentlig på at en salong gir en pakkepris på voksing `over alt`før sommeren, til en ok pris: legger, bikini/ evt brazilian, armhuler etc. Til en levelig pris.
Merneith Skrevet 20. mai 2007 #5 Skrevet 20. mai 2007 Hårene må være noen milimeter for at voksen skal ta tak (hvilket er grunnen til at jeg foretrekker epilator!) Vondt? Tja...i starten synes jeg det var vondt, men nå så svir det bare litt. Hårene som blir vokset vekk blir borte i opptil 2 uker. Men, dette betyr ikke at du er glatt så lenge, nye hår kommer til (hvilket også er grunnen til at jeg foretrekker epilator).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå