Gå til innhold

"Opplevelse/aktiv ferie" :)

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_LarsThomas_*
Skrevet

Hei!

Jeg begynner å gå dritt lei de standard sydenturene som jeg har vært på de siste 6-7 årene. Jeg kunne gjerne tenkt meg å prøve noe anderledes, noe spennende, men jeg vet ikke hva?:)

Har tenkt på interrail, sykkelferier, bestige fjell, osv!:) Noen tips eller erfaringer fra dere andre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Hva med Kilimanjaro? Jeg dro dit for noen år siden og det er relativt enkelt å bestige dette fjellet som er nærmere 6000 meter høyt. Her er mitt reisebrev med bilder: http://gardkarlsen.com/kilimanjaro_index.htm . Det kan også kombineres med safari eller strandferie på Zanzibar :-)

Skrevet

Dra til Peru!

Jeg har ikke vært der selv, men det er en av tingene som må gjøres. Klatre i Pyramidene, besøke inkaenes ruiner. Ville droppet pakketur der utfluktene er arrangerte, men heller gjøre ting på egen hånd (slippe saueflokk-følelsen).

Skrevet

Denne siden er også bra for opplevelses lystne:

www.imaginative-traveller.com

Skrevet

Hva med å sykle Nordkapp-Lindesnes? En fantastisk måte å se landet på og en utrolig spesiell ferie. Krever imidlertid litt trening og stålvilje. Men fy f.. du er så stolt etterpå.

Jeg og lillesøster gjorde dette i fjor sommer, send gjerne PM om du er interessert. har sikkert ett tips eller to å komme med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...