knudz3n Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 jeg har sluttet på ppillene mine, gikk på Trionetta.. nå er det kanskje snart 3mnd siden jeg sluttet på de å jeg har enda ikke fått mensen tilbake.. Blir jo litt bekymret. Hvor lang tid tok det for dere?
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2007 #2 Skrevet 19. mai 2007 Ca 1 år før noe som minnet om mens (svart gørr med litt blod), og rundt 2 år før den var omtrentlig normal når den kom. Tok LANG tid før jeg fikk igjen mine fine stabile sykluser. Men ta en test om det er en mulighet for at du kan være gravid
Rosalie Skrevet 19. mai 2007 #3 Skrevet 19. mai 2007 Er vel vanlig med alt fra med én gang til ett år. Har man ikke fått tilbake vanlig syklus etter ett år, bør man gå til legen og få det sjekket opp. Selv har jeg hoppet av og på hormonprevensjon mange ganger, og har alltid fått tilbake vanlig mens 4 uker etter pilleslutt.
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2007 #4 Skrevet 19. mai 2007 Sluttet i begynnelsen av mars. Fikk mensen tilbake 15. april. Har ikke hatt siden.
Arkana Skrevet 19. mai 2007 #5 Skrevet 19. mai 2007 Jeg fikk tilbake mens og normal syklus måneden etter at jeg hadde sluttet. Hadde da brukt Trinordiol i 6 år og Cerazette i 4 mnd.
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2007 #6 Skrevet 19. mai 2007 Jeg sluttet tidlig i april, i en syklus (var på reise,glemte pillene), fikk kort mens etter tre dager, og siden ingenting.. gikk på trionetta.. er ikke gravid, så lurer jo litt på hva som skjer.. men det er visst ikke unormalt ..
Gjest Frysepulver Skrevet 19. mai 2007 #7 Skrevet 19. mai 2007 Jeg fikk den med en gang - dvs. etter et par dager, når kroppen skjønte den ikke fikk fler p-piller. Dette har skjedd hver gang jeg har sluttet
bella domina Skrevet 19. mai 2007 #8 Skrevet 19. mai 2007 Jeg fikk den med en gang - dvs. etter et par dager, når kroppen skjønte den ikke fikk fler p-piller. Dette har skjedd hver gang jeg har sluttet Jeg og.
Sizzy Skrevet 21. mai 2007 #9 Skrevet 21. mai 2007 Skjedde med meg og, gikk til gynekolog og fikk noen piller som gjorde at mensen kom igjen! Men han sa det ikke gjør noe å ikkke ha mensen på et år, så hvorfor ikke bare være glad å slippe det dritet!
Starkitten Skrevet 22. mai 2007 #10 Skrevet 22. mai 2007 Jeg sluttet på piller tidlig i januar og fikk mensen igjen i begynnelsen av april. (hatt den to ganger til nå) Jeg har fra før av veldig uregelmessig syklus, så er litt spent på om den kommer regelmessig fremover.
Rosalie Skrevet 22. mai 2007 #11 Skrevet 22. mai 2007 Skjedde med meg og, gikk til gynekolog og fikk noen piller som gjorde at mensen kom igjen! Men han sa det ikke gjør noe å ikkke ha mensen på et år, så hvorfor ikke bare være glad å slippe det dritet! Hvis man har teknt å bli gravid, så er det kjekt med eggløsning og mens, da...
Gjest -eline- Skrevet 22. mai 2007 #12 Skrevet 22. mai 2007 Gikk på Trinodiol i 10 år og Yasmin i 2 måneder, fikk mensen tilbake nøyaktig 28 dager etter jeg slutta, og har de siste månedene stort sett hatt en helt stabil syklus (+-2 dager).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå