Gå til innhold

Savner et rent bryllupsforum

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kanskje har dette noe med at mange har utlevert seg i andre tråder på KG, om ting som er private. I rene bryllupsforum vil man kun snakke om bryllup, og da er det mindre viktig å være helt anonym.

Men nå virker det ikke som dette er et utbredt ønske hos KG-brudene, det med å vise frem bilder og se på andres bilder... Det er nok bare jeg som er litt sær :)

Det er en del som gjør det, evt linker til blogger. Men ikke her oppe. Er nok mest i dagbøkene sine de gjør det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det jeg savner på dette forumet, som jeg har funnet på utelnandske forum, er at man kan legge ut bilder i trådene. Jeg har vært aktiv på flere utenlandske forum, her legger brudene ut bilder av seg selv i kjolene, prøver ut hårfrisyrer etc, eller andre ting man diskuterer, man legger ut forberedelsesbilder, og bilder fra bryllupet sitt i etterkant, til inspirasjon og glede for andre i forumet.

Det blir gjerne en litt mer tolerant tone på forum der bare bruder som er gira på planleggingen er. Der man samler alle oss "bridezillas" på ett sted, og ingen rakker ned på en fordi man akkurat i en fase av livet faktisk er (overdrevent) opptatt av denne dagen og festen og antrekket.

Nå er det jo slutt for min del med bryllupstankene, men jeg savnet noe slikt her i landet, da det gjerne har litt ulike tradisjoner i mange land.

Helt enig i at det er en stor mangel at en ikke kan legge ut bilder i trådene her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...